POSLOVNI SALON 2010.

Kako uštedjeti na internim troškovima?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 30.11.2010 10:49
  • Objavljeno 30.11.2010 u 10:39
poslovni salon

poslovni salon

Izvor: Promo fotografije / Autor: Poslovni salon

Koje su stvarne mogućnosti teleprodaje i telemarketinga u Hrvatskoj? Što sve telefon kao kanal prodaje donosi malim i srednjim tvrtkama? Koje su sve mogućnosti realizacije teleprodaje i telemarketing kampanja - inhouse ili outsourceing? Odgovore na ova i brojna druga pitanja saznajte na predavanju Damirke Petrović na nadolazećem Poslovnom Salonu 2010 – Uzlet koji će se samo za vas održati 2. prosinca 2010. u Hypo centru u Zagrebu.

Zvoni vam telefon, javljate se, a s druge strane ugodan ženski glas nudi vam odličan, specijalan, superpraktičan proizvod kreiran baš za vas i to za malo novaca! Danas imate sreću jer akcija je samo danas i samo za vas, a ako potpišete ugovor na 24 mjeseca dobit ćete i ventilator na poklon.

Online marketing je fenomen marketinške strategije, ali telemarketing je još uvijek majka svih marketinških strategija. Telemarketing i/ili teleprodaja jedini nam omogućuju da u kratkom vremenu, s optimalnim budžetom dođemo do velikog broja klijenata, a da istovremeno (za razliku od TV, novina, radija) imamo mogućnost čuti potrebe klijenta, ogovoriti na sva njegova pitanja te u konačnici kreirati ponudu baš po mjeri svakog pojedinca. Telefon nam omogućuje izravan razgovor s klijentom, stvaranje odnosa i povjerenja.

Poslovni salon

Poslovni salon

Izvor: Promo fotografije / Autor: Poslovni salon

Na Poslovnom Salonu 2010 - Uzlet Vas očekuju predavanja stručnjaka te interaktivna panel rasprava na kojoj možete postavljati Vaša pitanja priznatim gospodarskim stručnjacima. Kako bismo sudionicima - poduzetnicima i managerima, novinarima i studentima pokazali moguće vizije rješenja izlaska iz problematike gospodarske situacije, pripremili smo niz edukativnih predavanja renomiranih stručnjaka: mr.sc. Elvira Mlivić Budeš – 'Što kupci žele od nas?', Jasna Bratulić – 'Upravljanje konfliktima', Jelena Uzelac – 'Rješenja problema s naplatom', Davor Banović – 'Besplatne Google aplikacije u Vašoj tvrtci', Srđan Roje – 'Konkurentnost povjerenja', poznata poduzetnica Manuela Šola Oršić – 'Poduzetništvo/PR', Petar Brekalo – 'Entrepreneurship u 21. stoljeću' te drugi birani predavači, dok će Vladimir Kovačević uz uvodno predavanje otvoriti Poslovni Salon 2010.

Organizacijski partneri konferencije su Timgraf Media, Komponenta, Hypo EXPO centar, Slobodni maseri, OH!, World Class Health Academy, Smiješak.hr, Uklanjanjevirusa, Proago, Poslovno učilište Filaks, Fotosvijet i Ožujsko pivo.

Prijave za Poslovni Salon 2010 su otvorene joša samo danas na službenoj web stranici konferencije! Vidimo se!

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi