PROIZVOD KOJEM SE VJERUJE

Jeste li se ikad zapitali, ali ozbiljno zapitali koliko je 200 milijuna zapravo velik broj? Jedna naša kompanija oborila je ovaj suludi rekord

02.07.2020 u 13:25

Bionic
Reading

U ovim iznimno turbulentnim i izazovnim vremenima dobre vijesti iz sfere domaće ekonomije sjedaju još i bolje nego inače. Jer, dok nas sa svih strana zapljuskuju alarmantne informacije o budućnosti globalne ekonomije, prilično je utješno čuti da imamo kvalitetne industrije čije poslovanje cvate čak i u ovim surovim uvjetima. Toj se skupini perjanica naše ekonomije zasigurno može pribrojiti i JGL, odnosno njegov zasigurno najprepoznatljiviji brend Aqua Maris koji čak i tijekom ovih dana bilježi rekordne uspjehe

Tko od nas, kad mu je bilo najteže, nije posegnuo za provjerenim nacionalnim saveznikom u borbi protiv virusa, prehlada, gripe, upaljenih sinusa ili alergija? Aqua Maris je s razlogom već više od dva desetljeća jedan od naših najpopularnijih prirodnih preparata namijenjenih svakodnevnoj uporabi, svim uzrastima. I najbolje od svega? Riječ je o proizvodu koji se bazira na jadranskoj morskoj vodi, našem nadaleko najpoznatijem izvoznom adutu.

Nesvakidašnji rezultati

„Budući da se proizvodi Aqua Maris unose u ljudsko tijelo, uključujući dojenčad i djecu, ključne su čistoća i blagost proizvoda, a proizvodi ne sadrže konzervanse niti aditive te se mogu koristiti neograničeno. Napredna tehnologija Bag-on-Valve štiti tekućinu od dodira s vanjskim elementima, a kao potisni plin rabi se dušik koji sačinjava 80 posto atmosfere i ekološki je prihvatljiv“, rekla nam je Anna Maria Librić, JGL-ova direktorica strateškog marketinga. „Dodatno, uz činjenicu da su svi ključni JGL-ovi proizvodi proizvedeni 100 posto vlastitim snagama, znanjima i vještinama zaposlenika, portfelj je certificiran prema europskoj regulativi, kojom osiguravamo kvalitetu, održivost i sigurnost opskrbe tržišta. U tehnološkom dijelu, kontinuirano unapređujemo postojeće sustave u želji da kupcima primjenu učinimo što jednostavnijom i zdravijom. Također, u suradnji sa znanstvenom zajednicom, posebice u proteklo vrijeme pandemije, afirmiramo korist od redovite primjene Aqua Maris proizvoda za ispiranje nosa i nosne šupljine“, nastavila je.

A da je povjerenje ljudi u ovaj hrvatski proizvod itekako dodatno poraslo potvrđuje i podatak kako se ovih dana slavi nevjerojatnih 200 milijuna proizvedenih Aqua Maris proizvoda. „Linija uključuje 12 različitih proizvoda, a prodaje se na 30-atak tržišta svijeta. Na taj način zahvaljujemo svima koji su tijekom godina dali svoj doprinos uspjehu brenda. Tema ovogodišnje proslave jest 200 milijuna prodanih proizvoda“, rekla nam je Librić.

Zabavna statistika

Je li vas ikad zanimalo kako bi 200 milijuna, nevjerojatno velik broj koji si je teško zamisliti, izgledalo da ih prevedemo u neke pojmljivije odnose? Kada bismo, recimo, stavili 200 milijuna proizvoda Aqua Maris jedan uz drugi, činili bi lanac dovoljno dug (12.000 km) da probode naš planet. Čisto ako vas je ikad zanimalo što bi bilo potrebno da se Zemlja baci na ražanj.

Osim toga, to je udaljenost koju ćete prijeći, ako putujete od Rijeke do Moskve i onda još malo transsibirskom željeznicom produžite do Vladivostoka! Ako ste raspoloženi za surfanje, to je ujedno i udaljenost od Rijeke do Havaja.

S 200 milijuna Aqua Maris proizvoda mogu se napuniti dva olimpijska bazena duboka 3 metra, a kad bi krave proizvodile Aqua Maris umjesto mlijeka, bilo bi potrebno 525 krava da bi se dobila količina koju sadrži 200 milijuna proizvoda Aqua Maris.

Skrenemo li pak sad načas u udžbenike iz medicine, naučit ćemo da bi, kad bi kroz ljudsko srce kružio Aqua Maris umjesto krvi, srca jedne odrasle osobe i dvoje djece (od sedam godina) trebala raditi cijelu jednu godinu da bi kroz njih prošla količina koju sadrži 200 milijuna proizvoda Aqua Maris.

Ili, kad bi se pet litara krvi, koliko je prisutno u tijelu prosječnog čovjeka, zamijenilo jednakom količinom proizvoda Aqua Maris, bilo bi to dovoljno za 1.260.000 ljudi (200 milijuna proizvoda Aqua Maris sadrži ukupno oko 6.300.000 litara), što je otprilike broj stanovnika Zagreba i Zagrebačke županije ili cijelog Nižnjeg Novgoroda, Kazanja ili Čeljabinska ili cijelog Tbilisija.

Ako vam kojim slučajem još uvijek nismo uspjeli približiti kolosalnost 200 milijuna, onda će vas možda osvojiti ovi podaci: Prema statistikama UNESCO-a, tijekom 21 godine proizvedeno je više proizvoda Aqua Maris nego što je danas knjiga na svijetu, dok je prema procjenama UN-a to dovoljno proizvoda Aqua Maris za svu djecu rođenu u 2019. i dosad u 2020. Pa vi recite da statistika ne može biti zabavna!

Kompanija kojoj se vjeruje diljem svijeta

Medijima već neko vrijeme cirkuliraju ohrabrujuće vijesti o uspješnim izvoznim rezultatima riječkog JGL-a koji samostalno ili uz partnere posluje na 50 tržišta svijeta. Riječ je o zavidnim uspjesima koji podcrtavaju snagu i stabilnost kompanije, a s obzirom na ulogu koju je pritom odigrao brend Aqua Maris, slobodno možemo reći da se zahvaljujući udjelu od 37 posto ukupne prodaje ovaj upravo brend ističe u širokom asortimanu kvalitetnih proizvoda koji se proizvode u JGL-ovim proizvodnim pogonima.

Poziciju Aqua Marisa unutar kompanije dodatno potvrđuje i podatak kako je tijekom prošle godine prodano preko 15 milijuna komada proizvoda od čega čak 98 posto otpada na prodaju ostvarenu u inozemstvu. Taj se trend nastavlja i ove godine. U prva četiri mjeseca 2020. prihod zabilježen od prodaje Aqua Marisa iznosio je vrtoglavih 103 milijuna kuna što je povećanje od 58 posto u odnosu na prodaju u istom periodu prošle godine.

Zanimljiva je i informacija da Aqua Maris, osim u Hrvatskoj, gdje zauzima 50 posto tržišnog udjela, sjajne rezultate polučuje i u inozemstvu. Aqua Maris, naime, najviše vole Kazakhstanci, čak i više od Hrvata, dok je prema mišljenju Bjelorusa upravo Aqua Maris broj jedan kad su u pitanju prirodni proizvodi za higijenu nosa. Dodatno, čak četvrtina Rusa i Ukrajinaca redovito poseže za spomenutim hrvatskim proizvodom što Aqua Maris zasigurno čini jednim od najvećih ambasadora hrvatske industrije u Europi, a s ovim se proizvodom prošle godine koristilo čak 55 posto više Azerbajdžanaca negoli godinu prije.

Sadržaj omogućuje JGL.