veliki udio internet trgovine

Ikea objavila poslovne rezultate za poslovnu 2019., promet narastao za 12,5 posto

25.09.2019 u 11:08

Bionic
Reading

U poslovnoj godini 2019., koja se odnosi na razdoblje od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza 2019., IKEA Hrvatska ostvarila je rast prometa od 12,5 posto u odnosu na prošlu poslovnu godinu, a ukupni ostvareni promet iznosi oko 815,3 milijuna kuna, odnosno 107,8 milijuna eura, priopćila je IKEA u srijedu

Udio prometa internetskom trgovinom u ukupnom prometu je 20,1 posto po čemu je Hrvatska druga u Ingka grupi (vlasniku većine IKEA-inih trgovina), odmah nakon Rumunjske (23,7 posto), a ispred Ujedinjenog Kraljevstva (18,2 posto).

Direktorica IKEA Hrvatske i glavna direktorica IKEA Jugoistočne Europe Sara Del Fabbro smatra da odličan rast prometa u petoj godini poslovanja tvrtke IKEA Hrvatska potvrđuje kako su hrvatski građani dobro prihvatili IKEA-ina rješenja.

IKEA Hrvatska prošle je poslovne godine ostvarila rast prodaje kuhinja od 22 posto po čemu je među prvima u Ingka grupi.

Internetskom kupovinom ostvareno je 79.904 narudžbi, a njih 32.401 obavljeno je putem dostavnih centara u Rijeci, Splitu, Osijeku i Dubrovniku.

Tijekom protekle poslovne godine prodano je 13,8 milijuna proizvoda. U ukupnom prometu 62,5 posto posto činio je namještaj, a 37,5 posto ukrasi i dodaci za dom.

Najtraženija kolekcija namještaja bila je Lack serija od koje je prodano gotovo 52,5 tisuća pojedinačnih komada, a Oftast tanjuri i zdjele bili su najprodavaniji dodaci za dom. Robnu kuću IKEA Zagreb tijekom protekle poslovne godine posjetilo je više od 1,8 milijuna ljudi, a internetska stranica IKEA.hr ostvarila je više od 15,8 milijuna posjeta.

"Broj zaposlenih u tvrtki IKEA Hrvatska danas je za 25 posto veći nego lani u isto vrijeme, a kako bismo dodatno približili IKEA rješenja građanima u Hrvatskoj, otvorili smo četvrti dostavni centar u Dubrovniku te "IKEA planiranje kuhinja", prvi takav centar u Splitu. U skladu s transformacijom kojom prolazi Ingka Grupa i u budućnosti ćemo razvijati nove formate prodaje kako bismo bili još dostupniji", istaknula je Del Fabbro.