vrijedna inicijativa

HTZ promovira hrvatske destinacije na Lonely Planetu i Culture tripu

21.06.2021 u 11:31

Bionic
Reading

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) izvijestila je u ponedjeljak da je pokrenula suradnju s vodećim svjetskim travel platformama i specijaliziranim medijima za putovanja Lonely Planetom i Culture tripom, putem kojih će se novosti o hrvatskim destinacijama i turističkoj ponudi plasirati na osam europskih tržišta do kraja srpnja.

„Suradnje s ovako značajnim globalnim platformama za putovanja koje na mjesečnoj bazi prati gotovo 20 milijuna jedinstvenih korisnika izuzetno su važne u promociji hrvatskog turizma i naših destinacija. Na taj način dobit ćemo dodatnu vidljivost na ključnim europskim tržištima s kojih u ovoj godini očekujemo najveći broj gostiju“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Suradnja s Lonely planetom, platformom koju mjesečno posjeti 11,5 milijuna jedinstvenih korisnika i ima oko 32 milijuna pogleda mjesečno, obuhvaća tržišta Velike Britanije, Njemačke, Italije, Poljske, Nizozemske, Belgije i Francuske.

Sadržaj će tematski obuhvatiti kulturu i gastronomiju Slavonije i Baranje, hrvatske parkove prirode te ponudu otoka Brača, a s obzirom da je u suradnju uključen i TZ Zadarske županije, na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Poljske dodatno će se plasirati i posebno kreirani sadržaji na temu Zadra, kaže se u priopćenju. 

Kroz suradnju s Culture tripom, koji broji oko 18 milijuna jedinstvenih korisnika i ima oko 8,1 milijun pratitelja, plasirat će se sadržaji na temu biciklizma, ruralnog turizma, nautike i island hoppinga te vodiča kroz kulturne posebnosti hrvatske obale i to na tržištima Velike Britanije, Njemačke, Nizozemske, Francuske i Švedske. 

Uz plasman sadržaja, obje suradnje uključuju i plasman bannera HTZ-a kako bi zainteresiranim čitateljima pružili mogućnost istraživanja dodatnog sadržaja na web stranici Hrvatske turističke zajednice Croatia.hr, zaključuje se u priopćenju.