obogaćivanje ponude

HTZ kroz tri javna poziva dodjeljuje potpore vrijedne 8,5 milijuna kuna

  • Autor: I. Ba./Hina
  • Zadnja izmjena 15.01.2019 13:20
  • Objavljeno 15.01.2019 u 13:20
HTZ kroz tri javna poziva dodjeljuje potpore vrijedne 8,5 milijuna kuna

HTZ kroz tri javna poziva dodjeljuje potpore vrijedne 8,5 milijuna kuna

Izvor: Pixsell / Autor: Miranda Cikotic/PIXSELL

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je u utorak tri javna poziva putem kojih će u 2019. godini dodijeliti bespovratnih 8,5 milijuna kuna, a s ciljem unapređenja proizvoda, stvaranja prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma i zemlje te obogaćivanja ponude u pred i posezoni

Riječ je o tri javna poziva - za dodjelu potpora turističkim zajednicama za programe (projekte) na turistički nerazvijenim područjima, za potpore TOP događanjima te za programe destinacijskih menadžment kompanija.

Prijave na te javne pozive zaprimaju se do 11. veljače 2019. godine.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić u priopćenju ističe kako su i ove godine javni pozivi raspisani već u siječnju, jer se turističkom sektoru želi osigurati dovoljno vremena za pripremu projekata, prijavu te realizaciju svih planiranih aktivnosti.

"Ispred nas je nova turistička godina u koju moramo ući maksimalno spremni pa upravo zbog toga i ovim putem pozivamo sve zainteresirane subjekte koji zadovoljavaju propisane uvjete da prijave svoje projekte jer samo daljnjim ulaganjima u infrastrukturu i sadržaje možemo zadržati pozitivne trendove", poručio je Staničić, dodajući kako se rezultati objavljenih natječaja očekuju tijekom prve polovine 2019. godine.

Za javni poziv za dodjelu potpora turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima osigurano je četiri milijuna kuna, a odobravat će se kroz četiri namjene koje obuhvaćaju razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije, edukacije, potporu projektima sufinanciranim iz fondova Europske unije te unapređenje djelovanja i aktivnosti turističkih zajednica.

Ukupan iznos potpora za TOP događanja iznosi 2,5 milijuna kuna, a potpore će se odobravati za organizaciju događanja koja su održana najmanje dva puta u posljednjih pet godina s jakim promidžbenim učinkom u zemlji i inozemstvu te za koja se procjenjuje da su motiv dolaska najmanje 10.000 posjetitelja.

Za programe destinacijskih menadžment kompanija osigurano je dva milijuna kuna, a potpore će se moći dodijeliti i koristiti isključivo za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!