nebeska zarada

Hrvatska aviotvrtka Jung Sky povećala prihode za 29 posto

09.11.2017 u 13:50

Bionic
Reading

Jung Sky, privatna hrvatska aviotvrtka ovoga studenog proslavlja osam godina na tržištu i očekuje do sada apsolutno najbolju godinu'. U prvih devet mjeseci prihodima je nadmašila cijelu 2016. godinu koju su zaključili s 23,7 milijuna kuna, a ovaj kvartal zaključili su s 23,2 milijuna kuna što je povećanje od 29 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje kada su ostvarili 18 milijuna kuna

'Ove godine nismo išli u smjeru povećanja flote, već smo napravili temeljitu reorganizaciju unutar tvrtke te unaprijedili načela prodaje i operativnu efikasnost, što je očito bio dobar potez koji nam je omogućio znatno povećanje prihoda, a s druge strane smanjenje nekih troškova. Osim toga, novi ustroj olakšava nam daljnju ekspanziju u puno više pravaca nego u proteklim godinama', kaže Krešimir Jung, suosnivač i glavni direktor tvrtke, a istovremeno i jedan od kapetana.              

Prva tri ovogodišnja kvartala po svemu nadmašuju isto razdoblje prošle godine, priopćili su iz Jung Skya. Tako je i broj sati letenja porastao za 30 posto, 15 zaposlenika narastao je na 21, dok je i broj pilota povećan sa šest na devet.

'Uvijek smo se trudili ne biti puki imitatori nečega što drugi rade, stoga cijelo vrijeme pomalo eksperimentiramo s novim načinima prodaje i usluge unutar segmenta avijacije u kojemu djelujemo. Uz kontinuirano educiranje svih zaposlenika, osnivanje vlastitog operativnog odjela (dispatch) te angažiranjem vrhunskih stručnjaka dobili smo visoku razinu stabilnosti i otpornost na sve 'potrese' koji su sveprisutni u bilo kojoj vrsti poslovanja, a naročito u avijaciji. Gledamo u budućnost s velikom dozom optimizma i radujemo se realizaciji mnogih ideja koje ovog trenutka razvijamo', poručuje Jung.  

S dva Cessna 525A CJ2 mlažnjaka Jung Sky obavlja usluge poslovnih i privatnih (turističkih) letova prema destinacijama diljem Europe te sjeverne Afrike. Tek deset posto korisnika usluga je iz Hrvatske dok je ostatak inozemna klijentela - pripadnici poslovne zajednice, turisti, a često i poznati glazbenici, DJ zvijezde, glumci. Oba mlažnjaka imaju domet i do 1.500 milja te lete brzinom do 800 kn/h. Najčešće destinacije na kojima tvrtka operira su Rim, Milano, Ženeva, Venezia, Munchen, Pariz, London, Zurich, Berlin, dok su ljeti dosta popularne mediteranske destinacije.