REZULTATI RADIJSKOG MAGNATA

Hrvačić s Kutlom u plusu, s Thompsonom u minusu

Hrvačić-Kutle-Thompson

Hrvačić-Kutle-Thompson

Izvor: Cropix / Autor: tportal.hr/Hrvoje Sommer

Juraj Hrvačić, vlasnik radijskog medijskog carstva, prošle je godine s partnerom Miroslavom Kutlom u projektu Radio Antene ostvario milijunsku dobit, dok je s Markom Perkovićem Thompsonom, s kojim je suvlasnik u Narodnom radiju, zabilježio gubitak od 4,7 milijuna kuna

Radio Antena Zagreb, do 2008. poznat kao Obiteljski radio, zajedno su osnovali Hrvačić i Miroslav Kutle koji se poznaju i iz afere Grupo, kada su nakratko bili i zajedno uhićeni. Rebrandingom se Obiteljski radio okrenuo prema mlađoj populaciji, što je 2009. rezultiralo uspjehom: iako su prihodi tvrtke koje se i dalje zove Obiteljski radio pali na 21 milijun kuna, umjesto gubitaka ostvarena je dobit od 1,5 milijuna kuna pa je Antena postala najuspješniji Hrvačićev medij. O (ne)slozi dvaju suvlasnika raspredaju se razne priče, od toga da je Hrvačić isplatio privatizacijskog tajkuna 90-ih, do toga da friško osuđeni Kutle tek treba i formalno preuzeti sve svoje udjele.

No prema podacima sudskog registra, njihovo partnerstvo zabilježeno je samo u Radio Anteni, gdje je Kutle uz Hrvačića jedan od suvlasnika, dok su vlasnici Narodnog radija, odnosno tvrtke Radio Croatia preko koje radio posluje, Miroslav Drljača, Marko Perković i Juraj Hrvačić, a njezin direktor Zdravko Barišić, Thompsonov menadžer. Iako je Narodni radio najslušanija hrvatska radiostanica, koja emitira isključivo domaću glazbu, u 2009. je gotovo učetverostručio gubitak - na 4,7 milijuna kuna. Prihodi su mu iznosili 23,6 milijuna kuna, što je desetak milijuna kuna manje nego godinu ranije. Skromni rezultati, ukoliko su realno iskazani, mogli bi biti posljedica krize oglašavanja, s obzirom na to da su obije stanice i dalje među četiri najslušanije u Hrvatskoj.

Zanimljiva je i sudbina Hrvačićeve tvrtke Radijski festival, organizatora istoimenog festivala, koja je u 2009. s dobiti od 5,4 milijuna kuna bila uspješnija od njegovih stanica, a ove je godine ostala bez posla jer je festival otkazan zbog problema sa sponzorima.

Radijska informativna agencija Media Servis, koja svojim vijestima opslužuje Hrvačićeve i niz drugih radijskih postaja, uprihodila je prošle godine 7,7 milijuna kuna i dobit od samo šezdesetak tisuća kuna. Tek nešto veću dobit od stotinjak tisuća kuna zabilježila je tvrtka Media Mix, koja pruža tehničke usluge radijskim stanicama unatoč prihodima od 27 milijun kuna. Dio Hrvačićeva medijskog carstva, čije je sjedište u zagrebačkoj Sloboštitni, je i diskografska kuća Hit Records koja je uz prihod od 6,5 milijuna kuna imala dobit od samo pedeset tisuća kuna. Kao suvlasnike Hit Recordsa mediji su uz Hrvačića spominjali i njegove partnere iz Narodnog radija - Thompsona i Miroslava Rusa.

U Hrvačićevo medijsko carstvo ove su godine preko tvrtke Total radio ušli i Zagrebački radio i riječki Primorski radio. Koncepcija Totalnog radija razvija se s njemačkom tvrtkom BSI, a krajnji je cilj udruživanje desetak radijskih postaja iz svih velikih hrvatskih gradova koje će zajednički nastupati prema slušateljima i marketinškim partnerima.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi