REZULTATI ŠVEDSKOG DIVA

H&M u Hrvatskoj okrenuo blizu pola milijarde kn

25.09.2014 u 12:26

Bionic
Reading

Švedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M) priopćio je u četvrtak da mu je dobit u prvih devet mjeseci ove godine poskočila 19 posto u odnosu na isto razdoblje lani

Kako se navodi u priopćenju kompanije, vrlo dobrim rezultatima pridonio je i snažan rast online prodaje te proširenje asortimana.

U tromjesečnom razdoblju od 1. lipnja do kraja kolovoza, ova švedska tvrtka ostvarila je dobit nakon financijskih stavki od sedam milijardi kruna (764 milijuna eura), što je 20 posto više nego u istom razdoblju lani.

H&M navodi da ukupni prihodi u razdoblju od devet mjeseci iznose 108,8 milijardi kruna (11,7 milijardi eura), dok su u istom razdoblju prošle godine iznosili 92 milijarde kruna. Operativna dobit ove kompanije iznosila je 17,8 milijardi kruna, odnosno 1,9 milijardi eura.

Što se tiče Hrvatske, u kojoj H&M ima ukupno 14 trgovina, od prodaje su u devet mjeseci ove godine ostvarili prihod od 548 milijuna kruna, odnosno oko 59,80 milijuna eura (oko 455 milijuna kuna). Usporedbe radi, prihod od prodaje u istom razdoblju lani je bio 497 milijuna kruna, odnosno 54 milijuna eura, što znači da su uvećali prihod od prodaje u Hrvatskoj za oko pet milijuna eura (blizu 40 milijuna kuna), što je povećanje veće od 10 posto.

U tromjesečnom razdoblju u Hrvatskoj su ostvarili prihod od 18 milijuna kruna (gotovo dva milijuna eura) više nego lani, odnosno 199 milijuna kruna (21,7 milijuna eura) u odnosu na 181 milijun kruna (19,7 milijuna eura) prošle godine.

H&M posluje na 41 tržištu diljem svijeta, a po ukupnom prihodu Hrvatska se nalazi na 29. mjestu. Valja naglasiti da se radi o jednom od posljednjih otvorenih tržišta.
U kolovozu je H&M otvorio prvu online trgovinu u Španjolskoj, matičnoj zemlji svog najvećeg konkurenta Inditexa u čijem je vlasništvu modni lanac Zara.

Iz H&M-a poručuju kako do kraja 2015. namjeravaju pokrenuti internetsku prodaju na osam do deset tržišta na kojima posluju.

Reuters izvještava kako su, nakon H&M-ove objave da je prodaja u rujnu usporena zbog neobično toplog vremena na većini tržišta, dionice ove švedske kompanije pale za oko tri posto.