#DOBREPRIČE

[FOTO] Bivša klizačka reprezentativka i magistra diplomacije Karla Ivanković bacila se na proizvodnju planera koje svi žele imati, a sada s njima kreće u pohod izvan granica Hrvatske

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Nekadašnja reprezentativka Hrvatske u klizanju, danas uspješna poduzetnica i kreativka uspjela je svoju ljubav prema slatkim bilježnicama, planerima i planiranju pretvoriti u pravi posao. U sklopu obrta za proizvodnju i dizajn Moj planer od 2014. godine postoji brend Street of Happiness, iza kojeg stoji obiteljski tim. Magistra međunarodnih odnosa i diplomacije Karla Ivanković ispričala nam je sve o svojim poslovnim uspjesima i novitetu proizašlom iz njezine kreativne radionice

Unatoč tome što već gotovo svi posjeduju pametne telefone u koje nerijetko spremaju sve, postoje i oni koji se i dalje ne odriču najpouzdanijeg načina - zapisivanja svojih obveza, odluka i drugih stvari u omiljenu tekicu ili notes. Luksuz zaborava malo tko si može priuštiti, a poklon iskupljenja koji donesemo nakon propuštenog termina za frizuru može upaliti samo jednom. Potreba za dobrom organizacijom potaknula je Karlu Ivanković da osmisli cijeli niz zanimljivih proizvoda. Pronašla je novu nišu u vrijednoj sirovini poput papira, stavila naglasak na personalizaciju i proširila obiteljski biznis, a sve je počelo dok je još bila u srednjoj školi proizvodom Moj planer.

Karla Ivanković vlasnica je brenda Street of Happiness, čiji personalizirani planeri oduševljavaju od prvog dana, točnije od 2014. godine

Karla Ivanković vlasnica je brenda Street of Happiness, čiji personalizirani planeri oduševljavaju od prvog dana, točnije od 2014. godine

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

'Oduvijek sam bila okružena knjigama i rokovnicima. Naime obitelj ima tiskaru već 30 godina i izrađuje sve proizvode od papira. Kada sam krenula u srednju školu, pojavila mi se potreba za planerom te sam pokušala osmisliti onaj sebi idealan. Idealni planer za mene je: malen, tako da stane u torbicu, veselih boja, šarene unutrašnjosti te meko-tvrdih korica kako ne bi uništavao ostale stvari u torbici. Tata mi je pomogao s tehničke strane, odredio je format, materijal za korice te vrstu papira za unutarnje listove. Mama mi je pomogla osmisliti unutrašnjost planera. Tijekom njegove izrade stalno sam ponavljala rečenicu ‘to je moj planer’ i tako je on dobio ime – Moj planer. Da bi Moj planer bio savršen, nedostajala mu je još samo jedna stvar – moje ime na njemu. Tata je osmislio način na koji ga personalizirati te je tako Moj planer postao savršen. Kad su ga vidjele moje prijateljice, poželjele su ga i one imati, svaka sa svojim imenom i u svojoj omiljenoj boji. Tu sam došla na ideju kako povećati džeparac i tako je sve krenulo', kaže o svojim počecima mlada poduzetnica.

Moj planer brzo je prihvaćen na tržištu, a logičan slijed bilo je razvijanje novih proizvoda pa je tako nastao Smart planner. 'To je naš najnoviji i najmoderniji proizvod, osmišljen kako bismo vam olakšali obavljanje svakodnevnih obaveza. U njemu smo objedinili više naših proizvoda koje svakodnevno i vrlo rado koriste učenici, studenti, ali i poslovni ljudi. Smart planner je unaprijeđena verzija našeg najprodavanijeg proizvoda Moj planer te sadržava prijenosni punjač za mobitel, etui za kartice i vizitke, držač za kemijsku olovku te lampicu za lakše korištenje u mraku. Također ima bateriju koja se lako i brzo puni te pokazuje na kojem je postotku. Uz sve svoje funkcionalnosti, vanjske korice su ručno šivane, mogu se personalizirati i dolaze u pet atraktivnih boja. Na prednjim koricama nalazi se i držač za mobitel pri punjenju. Smart planner je pakiran u personaliziranu kutiju', opisala ga je.

Smart planner je unaprijeđena verzija proizvoda Moj planer te ima prijenosni punjač za mobitel, etui za kartice i vizitke, držač za kemijsku olovku te lampicu za lakše korištenje u mraku

Smart planner je unaprijeđena verzija proizvoda Moj planer te ima prijenosni punjač za mobitel, etui za kartice i vizitke, držač za kemijsku olovku te lampicu za lakše korištenje u mraku

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Za osmišljavanje boja i dizajna zadužena je Karla te ga je osmislila sama - od dizajna do funkcionalnosti.

'U ponudi imamo i Glam planer sa šljokičastim koricama te My happiness planner, poslovnu verziju Mog planera koja ima više prostora za pisanje. Osim planera, u ponudi imamo više vrste rokovnika, dnevnik trudnoće Moja beba, proizvod Moji recepti – knjigu u koju zapisujete omiljene recepte te ih tako čuvate na jednom mjestu, prijenosne punjače te još puno proizvoda za različite namjene. Izrađujemo i personalizirane etuie za razne namjene, kao što je etui za putovnicu, indeks, kartice, a zadnje smo izbacili personalizirane etuie za zaštitne (korona) maske i hit su', objašnjava nam Karla. Najdraže joj je, priznaje, bilo raditi na novom Smart planneru.

'Budući da tehnologija napreduje i brzo se širi, tako i naš brend Street of Happiness raste s tehnologijom. Bez mobilnih uređaja i punjača više gotovo da i ne izlazimo. Ubrzan način života i potreba za boljom organizacijom naveli su me da osmislim pametni planer. Najčešće naši kupci uz planer kupuju dodatke poput prijenosnih punjača i raznih etuija, stoga smo objedinili sve navedene proizvode u jedan koji olakšava svakodnevicu korisniku. Jako sam sretna zato što su kupci odlično prihvatili Smart planner te iznenađena time što je rasprodan u rekordnom roku', ponosna je. Koriste pritom reciklažne materijale te najfinije eko papire za unutrašnjost. Zanimalo nas je koliko traje izrada proizvoda.

'Sama izrada naših proizvoda ne traje dugo jer se sve odvija unutar naše tiskare, ali priprema iziskuje više vremena i kreative. To je proces biranja i nabavke boja za korice, dizajniranje unutrašnjosti proizvoda te grafička priprema za tisak. Osim toga, posebnost naših proizvoda je u meko-tvrdim koricama koje se mogu personalizirati pa tako svatko može sam osmisliti i unijeti dio sebe na naslovnicu planera i drugih naših proizvoda', otkriva sugovornica. U stvaranje je uključena cijela obiteljska tiskara. Cijene su, kaže, formirali prema platežnoj mogućnosti kupaca u Hrvatskoj, a u odnosu na cijene planera na stranom tržištu.

Sama izrada proizvoda ne traje dugo jer se sve odvija unutar obiteljske tiskare

Sama izrada proizvoda ne traje dugo jer se sve odvija unutar obiteljske tiskare

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Pitali smo je koji su najveći izazovi s kojima se susretala u poduzetništvu, a koje su joj najveće prednosti toga.

'Najveći izazov bilo je krenuti i financirati prvobitnu količinu koja je morala biti velika da bi pojedinačna cijena proizvoda bila prihvatljiva kupcu. Također svaki novi proizvod predstavlja novi izazov, treba ga približiti kupcima s obzirom na to da nemamo prodajno mjesto, već prodajemo putem web stranice. Svake godine sudjelujemo na Interliberu kako bi ljudi mogli prelistati i uživo vidjeti naše proizvode. Nažalost, ove godine nije ga bilo', objasnila je.

Među klijentima, govori nam, uvijek je bilo više žena, međutim u posljednje dvije godine vide i sve veći interes muškaraca.

Kako je na tržištu puno onih koji izrađuju planere, otkriva nam svoj pogled na konkurenciju.

'Volim konkurenciju jer me motivira da više radim i budem bolja u tome, no konkurenciji ne pridajem previše pažnje jer sam stalno fokusirana na osmišljavanje novih proizvoda', napominje Karla, a prošle godine diplomirala je i postala magistra međunarodnih odnosa i diplomacije.

'Živjela sam u Njemačkoj godinu dana, a sada idem u Ameriku također na godinu dana. Volim putovati i stjecati nova iskustva te upoznavati zanimljive ljude. Dug niz godina bila sam reprezentativka Hrvatske u klizanju. To mi je jako pomoglo da steknem disciplinu i shvatim važnost timskog rada', naglasila je.

'Najveći izazov bio je krenuti i financirati prvobitnu količinu koja je morala biti velika da bi pojedinačna cijena proizvoda bila prihvatljiva kupcu', kaže Karla

'Najveći izazov bio je krenuti i financirati prvobitnu količinu koja je morala biti velika da bi pojedinačna cijena proizvoda bila prihvatljiva kupcu', kaže Karla

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Neizbježna je bila i tema prošle godine, pune izazova za sve, pa i poduzetnike.

'Premda je svima nama 2020. godina bila turbulentna, odlučili smo pretvoriti turbulencije u kreativu, što je dovelo do osmišljavanja i lansiranja 10-ak novih proizvoda. Najdraži od svih, kako sam već ranije spomenula, definitivno mi je Smart planner. Budući da nemamo prodajno mjesto, već prodajemo putem dva web shopa, odlučili smo ih modernizirati kako bi kupci što lakše mogli naručivati. Žao nam je zato što ove godine nije bilo Interlibera jer na njemu vidimo oduševljene reakcije naših kupaca', priznaje.

U poslu je, još je jednom istakla, jako motiviraju reakcije zadovoljnih kupaca i pozitivni komentari.

'Najviše me veseli to što kupac sudjeluje u izradi jer svi naši proizvodi imaju mogućnost personalizacije. Personalizacija, koju bira kupac, bilo to ime i prezime, bilo neki citat/ilustracija, svaki proizvod čini jedinstvenim', ističe.

Do sada je ostvarila velik uspjeh u vrlo kratkom razdoblju, a za kraj nam je otkrila ponešto i o planovima.

'Jako sam sretna zato što je moja ideja prepoznata i izvan granica Hrvatske te sam dobila priliku proširiti svoje proizvode i na globalnom tržištu. Već duže vrijeme radimo na jednom projektu sa stranim partnerom, a nadam se da će do kraja 2021. godine biti realiziran. U međuvremenu svaki dan radimo na osmišljavanju novih proizvoda', zaključila je Karla.

  • +5
  • +2

Karla Ivanković

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!