Grand PRix 2022!

Dodijeljene nagrade najboljim komunikacijskim projektima, a titulu najbolje agencije odnio 404

03.05.2022 u 17:31

Bionic
Reading

U sklopu godišnje KOMferencije održana je dodjela 15. nagrada Grand PRix najboljim prošlogodišnjim komunikacijskim projektima. Od ukupno 52 prijavljena projekta u 8 kategorija, u finale natjecanja ušlo je 28 projekata, a dodijeljena je 21 nagrada u 7 kategorija. Žiri sastavljen od komunikacijskih stručnjaka koji dolaze iz privatnog i javnog sektora te akademske zajednice po prvi je puta, u 15 godina koliko se dodjeljuju ove prestižne nagrade, podijelio nagrađenima zlato, srebro i broncu – i to 5 zlata, 7 srebra i 9 bronci

U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama zlatni Grand PRix osvojio je projekt 1100 kilometara za 1100 terapija, CTA komunikacije d.o.o. za Ranka Dragičevića i Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“. Srebro u istoj kategoriji žiri je dodijelio projektu Turizam pomaže Baniji agencije 404 za Hrvatsku udrugu u turizmu, a broncu projektu Interaktivna izložba „DiJAbetes pod kontrolom, kojeg je agencija Manjgura d.o.o. provela za Zagrebačko dijabetičko društvo.

Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva osvojila su ukupno tri projekta – zlatnim projektom u ovoj kategoriji proglašeno je Globalno predstavljanje električnog hiperautomobila Rimac Nevera tvrtke Bugatti Rimac d.o.o., srebro su osvojili Media Val d.o.o. i Span d.d. za projekt Span IPO, dok je bronca je otišla u ruke 404 d.o.o za LAQO by Croatia osiguranje, za LAQO by Croatia osiguranje, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje predstavlja program prevencije LaqoPrevent.

Zlato u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva pripalo je agenciji 404 za klijenta MIND the KIDS d.o.o. - Lansiranje BaDaBum digitalne platforme za razvoj dječjeg govora i jezika dok su Mastercard i Media Val d.o.o. za svoj projekt Uplift osvojili srebro.

U kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje bronce su osvojili Franck d.d. i agencija 404 za Franck Beestro, Komunikacijski laboratorij i Nestlé Adriatic za projekt Chefovi Vrte Zdravi Film – kampanja podizanja svijesti javnosti o važnosti smanjenja otpada od hrane, dm-drogerie markt d.o.o. i Madison Consulting d.o.o. za Natječaj {ZAJEDNO} za Petrinju, Glinu i Sisak te projekt Generacije zajedno Hrvatskog telekoma i agencije 404. Srebro je osvojio projekt CSR kampanja Ožujskog piva 'Čuvaj, pazi, ne bacaj!' agencije 404 i Zagrebačke pivovare.

Zlatni Grand PRix za unutrašnju komunikaciju pripao je projektu Qumans - kako smo povećali zadovoljstvo naših zaposlenika agencije 404 za Q d.o.o. Srebro je otišlo u Zagrebačku banku d.d. za projekt „Važnost mentalnog zdravlja: kad ako ne sad?“,dok je broncom nagrađeno Wiener osiguranje VIG d.d. za Osnivanje i razvoj volonterskog programa zaposlenika – Wiener wolonterski klub.

U kategoriji Grand PRix za političku komunikaciju dodijeljena su dva srebrna Grand PRixa – jedan agenciji Media Val (za klijenta SDP Varaždin) za projekt Pravi odgovor za Varaždin – Neven Bosilj te drugi Kampanji za gradonačelnika Rijeke na lokalnim izborima 2021. – Marko Filipović (SDP), Manjgura d.o.o. za GO SDP Rijeka. Broncu u ovoj kategoriji osvojio je projekt „Moja slika grada - Makarska kojom se ponosim“ – Zoran Paunović agencije Media Val d.o.o. za SDP Makarska.

Posljednju od pet zlatnih nagrada osvojio je projekt A1 Hrvatska i 01Content&Technology - A1 mapa poslova i vještina budućnosti za digitalnu komunikaciju, dok je bronca pripala Hrvatskom telekomu i agenciji 404 za "Virtualni stadion Hrvatskog telekoma".

U kategoriji Grand PRix za komunikaciju događanja nisu dodijeljene nagrade, zbog toga što nijedan projekt nije ostvario minimalni broj bodova potreban za osvajanje nagrade.

Priznanje za razvoj struke prema odluci žirija osvojio je Mladen Hrgarek, direktor i vlasnik agencije Madison Consulting. Svoju karijeru je započeo na Hrvatskoj radioteleviziji 1985., konkretnije Hrvatskom radiju, za koji je do 1992. godine radio, među ostalim i kao dopisnik iz Bruxellesa. U segment odnosa s javnošću prešao je 1993. godine, kada je došao na poziciju direktora korporativnih odnosa u Plivi i to za vrijeme izlaska ove farmaceutske tvrtke na Londonsku burzu. Od 1999. vlasnik je i član Uprave jedne od najstarijih PR agencija u Hrvatskoj – Madison Consulting.

Najboljom agencijom proglašena je agencija 404.

Komunikatora i Antikomunikaciju godinu ove godine po prvi puta bira članstvo Udruge, a tko su dobitnici saznat će se nakon 6. svibnja dokad i traje glasovanje.