REZULTATI ZA 2009. GODINU

Dobit Kraša gotovo utrostručena

  • Autor: tportal.hr/Hina
  • Zadnja izmjena 15.02.2010 12:45
  • Objavljeno 15.02.2010 u 12:36
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Kraš Grupa je u prošloj godini ostvarila neto dobit u iznosu od 39,7 milijuna kuna, što je za 24,2 milijuna kuna ili 156,7 posto više od nego u 2008., podaci su iz nerevidiranog, konsolidiranog financijskog izvješća tvrtke objavljenog na Zagrebačkoj burzi

Neto dobit nakon manjinskog interesa iznosi 37,8 milijuna kuna, a zarada po dionici za 2009. iznosi 30,19 kuna.

Poslovni rezultati Grupe, kako se navodi u pojašnjenju poslovnih rezultata, ostvareni su u uvjetima visokog udjela uvoznih proizvoda na konditorskom tržištu Hrvatske.

Uz rast ukupnih prihoda na povećanje neto dobiti značajno je utjecalo smanjenje poslovnih rashoda u iznosu od 5,6 milijuna kuna, te smanjenje financijskih rashoda.

U Krašu napominju i kako su u skladu s planom poslovanja i poslovnom politikom u 2009. poslovni prioriteti i ciljevi bili usmjereni na održavanje likvidnosti i ukupne stabilnosti poslovanja, uz kontinuirano restrukturiranje i stalni razvoj proizvoda.

Ukupni su prihodi Kraš Grupe u 2009. godini iznosili 1,07 milijardi kuna, što je porast od dva posto u odnosu na 2008.

Na domaćem tržištu ostvareni su prihodi od prodaje u visini od 600 milijuna kuna, dok su prihodi od prodaje u inozemstvu iznosili 424 milijuna kuna.

Sukladno Kraševoj izvoznoj orijentaciji tijekom 2009. nastavljen je rast izvoznih rezultata.

Prihodi od prodaje u inozemstvu veći su za 8 posto, tako da su povećali svoj udio u ukupnim prihodima od prodaje na 41,4 posto, navodi se u pojašnjenju poslovnih rezultata.

Pored značajnog izvoza na tržišta regije, gdje je najveći rast na tržištu Srbije, Kraš je nastavio rast izvoza na tržišta SAD, Kanade, Australije, Saudijske Arabije i Švedske.

Kraš Grupa je lani ostvarila ukupne konsolidirane rashode u iznosu od 1,02 milijarde kuna, što je za 0,8 posto manje od konsolidiranih rashoda u 2008.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi