OTVARANJE 2017.

Direktor IBM-a: Blizu smo odabira lokacije za naš centar, Rugvica nije u igri

23.11.2016 u 19:00

Bionic
Reading

Tvrtka IBM Hrvatska i dalje je u potrazi za lokacijom na koju bi smjestila svoj korisničko-inovacijski centar. Direktor Damir Zec izjavio je za tportal kako su suzili izbor na nekoliko objekata u Zagrebu te bi uskoro trebali donijeti konačnu odluku

Iako su se u medijima pojavile informacije o tome kako će IBM graditi novu zgradu (spominjala se Rugvica gdje se nalazi i Ikea), od toga neće biti ništa.

'Naša poslovna politika u ovom slučaju je ta da ne gradimo zgradu već ćemo je unajmiti. Ne bih želio komentirati razna nagađanja. Tražimo lokaciju za unajmljivanje koja će zadovoljiti sve naše standarde. I što se tiče broja ljudi, prometne povezanosti, sigurnosti i kvalitete boravka. Suzili smo izbor na nekoliko lokacija i vjerujem kako ćemo vrlo brzo odabrati najbolju', rekao je Zec.

Otvaranje u prvom kvartalu 2017.

IBM-ov centar trebao bi se otvoriti u prvom kvartalu 2017. te će se broj zaposlenih do konačne brojke od 500-tinjak djelatnika postupno povećavati kako je i najavljeno u srpnju. Raspisani su prvi natječaji i Zec kaže kako je odaziv velik.

'Ne mogu vam otkriti konkretne brojke. Vrlo smo zadovoljni odazivom i kvalitetom ljudi. Potvrdile su se naše tvrdnje na osnovi kojih smo i dobili priliku da u Hrvatskoj otvorimo jedan takav centar jer Hrvatska ima jako kvalitetan kadar. Pronalazimo ljude i za vrlo kompleksne poslove u kojim se traži znanje više stranih jezika', istaknuo je Zec.

Napisi u medijima, ali i opaske iz IT industrije kako se radi samo o običnom pozivnom centru Zeca ne smetaju.

'Samo ime našeg Centra IBM Client Innovation Centar dobro opisuje njegovu funkciju. To je korisničko-inovacijski centar. Njegova je primarna uloga podrška korisnicima u čitavom svijetu u davanju tehnološke podrške. Pod tim podrazumijevamo infrastrukturna rješenja, ali isto tako i softverska. Znači sve ono što kao solution prodajemo korisnicima IBM-a. Činjenica je kako će zbog prirode komunikacije jedan dio tog centra imati kontakt koji se ostvaruje preko telefona. Ali to nije prioritetni dio centra niti će imati funkcionalni način rada kao obična call služba', ustvrdio je Zec.

Drugi dio centra bit će inovacijski u kojem će se, objašnjava, slagati nova rješenja iz postojećih IBM-ovih proizvoda s dodatnom vrijednošću.

'Naš će centar generirati nove kadrove za IT industriju'

'Usto, naš centar će biti otvoren korisnicima iz čitavog svijeta. U Centru će se primjenjivati napredne tehnologije i alati uključujući i kapacitete IBM Watson Analytics, koje će korisnici iz različitih industrijskih grana poput maloprodaje, financija i proizvodnje moći primjenjivati. Naši klijenti koji nas budu posjećivali moći će vidjeti što im sve Hrvatska može pružiti', rekao je Zec.

Jedna od bojazni drugih poduzetnika iz IT industrije je bila kako će im IBM uzeti sve kvalitetne kadrove. Deficit stručnjaka jedan je od problema koji sve više muči domaću informatičku industriju.

'Naš će centar zapošljavati studente i IT stručnjake koji posjeduju znanja iz područja jezika, informacijskih znanosti, matematike i srodnih škola i fakulteta. Mi ćemo ustvari generirati sasvim nove kadrove na tržištu. Uzimamo ljude sa znanjima jezika koje ćemo kroz dvije, tri godine naučiti tehnologiji. To je izuzetno važno za cijelu industriju', uvjeren je Zec.