ISKUSNA ROBERTA KRANJEC

Bruketa&Žinić imaju novu direktoricu u Azerbajdžanu

13.04.2015 u 11:04

Bionic
Reading

Vodstvo azerbajdžanskog ureda jedne od najnagrađivanijih hrvatskih reklamnih agencija Bruketa&Žinić OM preuzela je Roberta Kranjec, zamijenivši Helenu Rosandić koja je agenciju u Bakuu vodila od pokretanja 2011, priopćeno je iz ove tvrtke

Roberta Kranjec na poziciju u Azerbajdžanu dolazi iz zagrebačkog ureda Bruketa&Žinića, u kojem je posljednju godinu bila na poziciji account direktorice, vodeći između ostalog jedan od do sada najopsežnijih agencijskih projekata, kampanju Vremenski trezor u povodu 100. godišnjice Zagrebačke banke.

Kranjec ima više od deset godina iskustva u komunikacijskoj industriji kao account direktorica u nekoliko hrvatskih reklamnih i PR agencija u kojima je vodila projekte za ključne klijente kao što su Hrvatski telekom, Pliva, L'Oréal, Nestle, Samsung, Hrvatska lutrija, Apple, Europska komisija, Kraft, Unilever, IBM, USAID Croatia, LG, WWF i mnoge druge.

'Baku je prilika koju nisam željela propustiti jer Azerbajdžan je zemlja koja se mijenja nevjerojatnom brzinom u svakom pogledu, pa tako i u oglašavanju. Zanimljivo će biti pratiti te promjene i raditi u takvom dinamičnom okruženju', kazala je Roberta Kranjec.

Azerbajdžan je tržište na kojem reklamna agencija Bruketa&Žinić OM posluje već šest godina, a svoj ured u Bakuu ima četiri godine. Danas je to druga najveća reklamna agencija u Azerbajdžanu s 15 zaposlenih te pet stalnih vanjskih suradnika. Posluju s respektabilnim lokalnim i međunarodnim klijentima, a surađuju i s lokalnim kulturnim te nevladinim organizacijama. Neki od klijenata su im Bakcell, drugi mobilni operater u Azerbajdžanu, i Milla, jedna od najvećih mljekarskih industrija, za koju su krajem 2013. napravili opsežnu kampanju s glumicom Milom Jovovich. Bilo je to prvi put na tamošnjem tržištu da je netko imao kampanju s holivudskom zvijezdom. Rade i za Samsung Azerbaijan, Ferrari, P&G, Domino’s Pizza, Starbucks i druge svjetske brendove.