preostaju samo vožnje

Bolt ukida omiljenu uslugu: Nema više dostava na kućna vrata

04.09.2025 u 15:13

Bionic
Reading

Unatoč pozitivnom poslovanju i aktivaciji na hrvatskom tržištu u vrijeme koronavirusa, u Boltu su odlučili ukinuti mogućnost naručivanja hrane. No, putem njihove aplikacije će se i dalje moći naručivati vožnje i 'rentati' romobili

Od 6. listopada preko aplikacije Bolt Food više se neće moći naručivati hrana. Kako su iz te kompanije poručili, građani će i dalje moći naručivati vožnje i koristiti električne romobile putem Bolt aplikacije.

Ova odluka je posebno iznenađujuća, s obzirom na to da je Bolt Food jedini od tri kompanije za brze dostave poslovao pozitivno u protekle dvije godine.

Tako su u 2023. godini, uz dobit od 99.363 eura zabilježio i pad prihoda od 49,97 posto, na 2,22 milijuna eura. Lani je, pak, dobit porasla na 118.474 eura, a prihodi su blago porasli na 2,7 milijuna eura.

Tražena usluga u Hrvatskoj

Inače, segment dostave hrane je 'eksplodirao' tijekom epidemije koronavirusa, kad se Bolt Food i pojavio u Hrvatskoj. Kako je potražnja za ovim uslugama rasla, tako su oni razvili model koji povezuje restorane, korisnike i dostavljače

Tako restorani plaćaju proviziju za svaku narudžbu putem platforme, a za korisnike se cijena sastoji od cijene hrane i naknada koje ovise o udaljenosti i vrijednosti narudžbe, piše Jutarnji

Dostavljači, pritom, nisu zaposlenici tvrtke, nego su ili samozaposleni ili rade za tvrtke koje svoje usluge 'pridaju' platformama za dostavu.