REZULTATI ZA 2009.

Atlantic povećao dobit za 24 posto

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 23.02.2010 10:40
  • Objavljeno 23.02.2010 u 10:30
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Atlantic Grupa u 2009. povećala je neto dobit u odnosu na prethodnu godinu za 24 posto na 97,3 milijuna kuna. Kompanija je ostvarila ukupni prihod od 2,2 milijarde kuna, što je 10,1 posto više u odnosu na isti period prošle godine, a dobit je iz poslovanja porasla 18,9 posto i iznosi 153,8 milijuna kuna

'Ponosni smo na činjenicu da je Atlantic Grupa uspjela ostvariti ovakav dvoznamenkast rast svih pokazatelja u situaciji realnog pada gospodarstva od skoro šest posto, smanjene osobne potrošnje od oko osam posto te smanjenog raspoloživog dohotka stanovništva uslijed povećanih fiskalnih nameta, kao i smanjene turističke potrošnje. Ovakav rast zahvaljujemo činjenici da smo u protekloj godini napravili niz proizvodnih iskoraka, prvenstveno s Cedevitom GO!, sklopili niz partnerstava od kojih se izdvajaju ona s Ferrerom, Karolinom i ljekarnama Dvoržak te širili kanale distribucije', komentirao je rezultate Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

U izvješću se navodi da je kompanija ostvarila rast svih ključnih pokazatelja profitabilnosti. U ukupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje sa 60 posto, a međunarodna tržišta s 40 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 138 posto, ostvaren u Srbiji sa 32 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala sa 41 posto, Atlantic Farmacia sa 10 posto, a proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine šest posto prodaje.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi