ŠOKANTNA ODLUKA

Sve zbog zakona: Alfa Romeo promijenio ime novog modela Milano u Junior!

16.04.2024 u 07:39

Bionic
Reading

U iznendanoj objavi predstavnik talijanske vlade je izjavio da je korištenje imena Milano, koje je marka odabrala da nazove upravo predstavljeni novi sportski kompaktni automobil, zakonom zabranjena

U jednom od najvažnijih tjedana za budućnost Alfa Romea, predstavnik talijanske vlade ministar Adolfo Urso odgovoran za poslovanje i 'Made in Italy' je izjavio da je korištenje imena Milano, koje je talijanska marka odabrala da nazove upravo predstavljeni novi sportski kompaktni automobil, zakonom zabranjena.

Inače, ime Milano, jedno od omiljenih u javnosti, odabrano je kako bi se odala počast gradu u kojem je sve nastalo 1910. godine. Nije prvi put da je Alfa Romeo pitao javnost za izbor imena automobila. To se dogodilo već 1966. sa Spiderom 1600: u tom slučaju ime koje je odabrala javnost bilo je Duetto (hrv. duet).

Vjerujući da je naziv Milano u skladu sa svim zakonskim zahtjevima, te uzimajući u obzir činjenicu da postoje striktno aktualna pitanja relevantnija od imena novog automobila, Alfa Romeo odlučuje promijeniti ime iz Milano u Alfa Romeo Junior, u s ciljem promicanja klime vedrine i opuštanja.

U iznendanoj objavi stoji kako Alfa Romeo tim zahvaljuje javnosti na ogromnoj količini primljenih povratnih informacija, mreži talijanskih prodavača na podršci, novinarima na ogromnoj medijskoj pozornosti koju su posvetili novom automobilu i vladi na besplatnom publicitetu izazvanom ovom raspravom.

Imajući jedinstvenu povijest i bezbrojni popis imena iz kojih se moglo crpiti, promjena imena nije predstavljala nikakav problem. Doista, bilo je lijepo pregledati popis imena odabranih kao favorita među onima koje je predložila javnost: među ovim Alfa Romeo Junior.

Podrijetlo imena Alfa Romeo Junior

Nakon uspjeha modela Giulia i njezine coupé verzije Giulia Sprint GT, koju je dizajnirao Giugiaro za Bertone, cilj Alfa Romea je privući mlađu, noviju publiku željnu briljantnog i ekskluzivnog automobila bez prekoračenja troškova nabave i upravljanja.

26. rujna 1966. u Bloccu je predstavljen GT 1300 Junior koji je, odričući se imena 'Giulia', bio rodonačelnik nove generacije Alfa Romea. Zapravo, slične verzije Spider asortimana također će se identificirati s Juniorom.

Glavna mehanička varijanta je usvajanje motora s dvije bregaste obujma 1290 cm³ koji - zahvaljujući jednom dovodu goriva i novom vremenskom rasporedu - isporučuje 89 KS za maksimalnu brzinu od preko 170 km/h, samo malo nižu od one kod 1600 i u stanju je jamčiti visoku razinu performansi i užitka u vožnji. Karoserija je također ažurirana namjenskim i mladenačkim ukrasima.

S gotovo 92 tisuće prodanih primjeraka, GT 1300 Junior postat će apsolutni bestseler u asortimanu i pravi statusni simbol vremena.

'Savršeno smo svjesni da će ova epizoda ostati urezana u povijest brenda. To je velika odgovornost, ali u isto vrijeme i uzbudljiv trenutak. Odabir novog imena Alfa Romeo Junior potpuno je prirodan, snažno vezan za povijest marke i od početka je među našim i široj javnosti među favoritima. Kao tim još jednom odlučujemo svoju strast staviti na raspolaganje brendu, dati prednost proizvodu i kupcima. Odlučili smo ga promijeniti, iako znamo da nismo dužni to učiniti, jer želimo sačuvati pozitivne emocije koje su naši proizvodi oduvijek izazivali i izbjeći bilo kakvu vrstu kontroverzi. Pažnja koja se ovih dana pridaje našem novom sportskom kompaktu je nešto jedinstveno, s neviđenim brojem pristupa mrežnom konfiguratoru, što je uzrokovalo pad web stranice na nekoliko sati.' rekao je Jean-Philippe Imparato, CEO Alfa Romea.

'Alfa Romeo je inkluzivan brend, koji pozdravlja i stvara strast i pozitivne emocije. To se jasno može vidjeti gledanjem u oči naših kupaca kada dolaze vidjeti, testirati, kupiti i preuzeti Alfa Romeo automobile u našim prodajnim salonima. Iz tog razloga pozdravljamo odluku koju je donijela tvrtka da promijeni ime automobila iz Milano u Junior u svjetlu najnovijih vijesti, koje bi mogle utjecati na klimu entuzijazma i ogromnu pozornost koju novi automobil dobiva posljednjih dana od strane naših klijenata. Junior, kao i Milano, lijepa su imena, koja vuku korijene iz povijesti brenda. Nije slučajno što su odmah bili među miljenicima javnosti. ' rekao je Stefano Odorici, predsjednik Udruge talijanskih trgovaca Alfa Romea.