Visokoperformansna Škoda Elroq RS sada dolazi s upečatljivom inovacijom – mat završnom obradom karoserije. Pridružite se stručnjacima Škoda Auta i zavirite iza kulisa proizvodnje ove ekskluzivne serije
Škoda je okrila tajnu nove mat sive boje za Elroq RS. Za zaposlenike Škode, proizvodnja ove završne obrade puno je više od pukog dodavanja nove boje u kabinu za lakiranje. To je rezultat opsežnog rada međuodjelnog tima stručnjaka koji su, u suradnji s dobavljačima, testirali više varijanti, provodili simulacije i usavršavali procese kako bi isporučili proizvod koji zadovoljava visoke standarde kvalitete marke.
Mat Elroq RS silazi s iste proizvodne linije i lakirnice u Mladoj Boleslavi kao i svaki drugi Elroq. Razlika leži u novoj fleksibilnosti: svaka karoserija sada se može premazati sjajnom ili mat završnom obradom.
Sam mat efekt dolazi od prozirnog završnog premaza, koji je prožet sredstvom za matiranje koje sadrži, između ostalog, nanočestice silicijevog dioksida. 'Ove nanočestice se uzdižu do površine gornjeg sloja i stvaraju željeni mat finiš. U osnovi, djeluje tako što raspršuje dolaznu svjetlost u više smjerova umjesto da je reflektira ravno natrag u oko, zbog čega boja izgleda mat', objašnjava koordinator planiranja lakirnice Pavel Saska. Prema njegovim riječima, Elroq RS koristi ultra mat vrstu boje, koja ima nižu razinu sjaja, vizualno dodatno produbljujući mat izgled.
Omotan ogrtačem - nije potrebno poliranje
Iako je mat boja korištena na Elroq RS otpornija od konvencionalnih završnih obrada, Škoda je poduzela dodatne mjere opreza kako bi osigurala besprijekornu isporuku. Umjesto standardnih transportnih folija koje se obično nanose na nove automobile, mat Elroq opremljen je takozvanim full body coverom - zaštitnim omotačem koji obavija cijelo vozilo. To pruža ujednačenu zaštitu svih obojenih površina i minimizira rizik od mehaničkih oštećenja tijekom transporta, na primjer na nosaču kamiona. S postavljenim ogrtačem, SUV izgleda gotovo kao da je odjeven u ogrtač.
Vlasnici ograničenog izdanja Elroq RS-a pronaći će detaljne upute za njegu mat boje u priručniku za uporabu vozila. Na primjer, ne preporučuje se nanošenje ukrasnih ili zaštitnih folija na mat površine. Isto tako, treba izbjegavati poliranje, voskanje ili korištenje sredstava za čišćenje koja sadrže vosak.
Inače, RS varijanta se nalazi na vrhu Elroqove ponude, pogonjena dvostrukim elektromotorima ukupne snage 250 kW (340 KS). To omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 5,4 sekunde, s maksimalnom brzinom od 180 km/h. Unatoč svojim dinamičnim performansama, ovaj oštar električni SUV nudi impresivan WLTP domet do 550 km. Njegova baterija od 84 kWh može se napuniti od 10 do 80 posto za samo 26 minuta.
U usporedbi s drugim paketima opreme, Elroq RS dolazi s adaptivnim DCC ovjesom, kotačima do 21 cola i posebno podešenim sustavom...