Subaru Levorg STi Sport

Perfekcija na sva četiri kotača: Upoznajte još žešći Subaru Levorg

08.05.2019 u 08:24

Bionic
Reading

Levorg svojim niskim težištem, simetričnim rasporedom motora i pogona na sva četiri kotača pruža užitak čak i ako niste ljubitelj sportske vožnje, ili marke Subaru

Subaru Levorg je izašao na svjetsko tržište još 2014. godine, a samo najvećim zaljubljenicima u Subaruove modele bilo je ime Levorg posve jasno; ono je nastalo iz složenice LEgacy, reVOlution and touRinG. Isprva, ime je teško ulazilo u uši, no s odmakom od nekoliko godina Levorg je postalo sasvim dobro prihvaćeno ime. Zanimljiva je i činjenica da je dostupna samo karavanska izvedba, a limuzinska izvedba nikada nije niti bila u planu japanskog proizvođača. Njegove su dimenzije sasvim pristojne; 4690 mm dužine, 1485 mm visine, te 1780 mm širine.

Subaru već radi na sljedećoj generaciji svog modela Levorg, ali tvrtka još nije spremna povući trenutni model s tržišta. Levorg je sada osvježen na sredini svog životnog vijeka u Japanu gdje dobiva i dvije posebne verzije. Jedna od tih varijanti nosi oznaku STI (Subaru Tecnica International) u svom imenu i zato je privukao našu pozornost. Druga izvedba je nazvana Advantage Line.

  • +9
Subaru Levorg STI Sport Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

Prije nego što dođemo do pojedinosti, odgovorimo na pitanje koje vam se sigurno već nameće - ne, nećete ga moći kupiti u Europi! Za sada, Levorg STI Sport Black Selection ograničen je samo na japansko tržište i očekuje se da će ostati tako do kraja životnog ciklusa trenutnog modela.

Kao i inače, specijalno izdanje je karavan na 18-inčnim lakiranim crnim felgama s gumama dimenzija 225/45R18. Jedine druge značajne vanjske dorade su crna završna obrada poklopaca retrovizora na vratima integriranim svjetlom. Iako su manje značajne, ove modifikacije sportskom karavanu daju nešto agresivniji izgled.

Važnije promjene događaju se u kabini, gdje su standardna prednja sjedala zamijenjena Recaro sjedalima (sjedalo s osam smjerova podešavanja) u kombinaciji Alcantare i kože. Središnja konzola (ispod infotainment zaslona), upravljač, sjedala, obloge vrata i ručica mjenjača prošiveni su koncem plave boje, a postoji i posebna karbonska obloga za gornju ploču.

Levorg STI Sport bit će dostupan s dva turbobenzinska motora; 1,6-litrenim i 2,0-litrenim s intercoolerom i direktnim ubrizgavanjem goriva, koji isporučuju170 KS (125 kW) i 296 KS (218 kW). Oba motora dolaze kao standardna kombinacija s Lineartronic mjenjačem s kontinuirano varijabilnim prijenosom (CVT) i pogonom na sva četiri kotača, dobro poznatim Subaru Symmetrical All-Wheel Drive sustavom. Nažalost, kod nas u Hrvatskoj je bila dostupna samo ova slabija verzija motora.

Cijene modela u Japanu kreću se oko 32.218 dolara, a prve isporuke su planirane za kraj lipnja ove godine.