Plug-in hibrid

Nova A-klasa imat će i hibridni pogon: Na struju će ići i do 70 kilometara

Iz aktualne A-klase (na slici) koristit će se 1,3-litreni benzinski motor

Iz aktualne A-klase (na slici) koristit će se 1,3-litreni benzinski motor

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler

Mercedes-Benz se priprema za lansiranje nove benzinsko-električne varijante četvrte generacije A-klase na ovogodišnjem autosalonu u Frankfurtu

Mercedes-Benz će u svom elektrificiranom modelu A250e zadržati 1,3-litreni benzinski motor s turbopunjačem koji već koristi, A200 snage 163 KS (120 kW) i 200 Nm najvećeg okretnog momenta. Njemu će biti dodan elektromotor montiran na mjenjaču snage 102 KS (75 kW) i najmanje 330 Nm, a pružat će slične performanse kao postojeći A250.

Motor M282 je četverocilindrični benzinski motor volumena 1332 cm³ i nasljednik je modela M270, a nastao je u suradnji Daimlera i Renault-Nissana.

Ovaj plug-in hibridni model A-klase snagu će na kotače prenositi 8G DCT mjenjačem s dvostrukom spojkom, a koji se već koristi u nekim postojećim modelima, uključujući nedavno predstavljeni GLB. On će biti posebno kalibriran kako bi izdržao velika opterećenja okretnog momenta koja se postižu novim benzinskim pogonom.

Aktualna A-klasa i model A200 s 1,3-litrenim benzinskim motorom

Aktualna A-klasa i model A200 s 1,3-litrenim benzinskim motorom

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler

Električni motor se napaja iz litij-ionske baterije od 15 kW, što je značajno veći kapacitet od jedinice od 9,7 kWh koju koristi BMW 225e Active Tourer ili baterije od 8,7 kWh, koju koristi Volkswagen Golf GTE. Nagađa se da će A250e imati čisto električni domet do 70 kilometara prema WLTP-u, a najveća brzina u električnom načinu rada bit će 140 km/h.

Kako za pogon električnog motora treba veći dio prostora ispod poda prtljažnika, Mercedes-Benz je preuredio A-klasu kako bi omogućio da se hibridna baterija montira ispod stražnjeg sjedala. Bit će smještena pokraj spremnika za gorivo u modelu A250e, koji je smanjen u odnosu na standardnu ​​izvedbu s 45 litara u A200 na 35 litara.

Daljnje su izmjene napravljene na stražnjem ovjesu A-klase kako bi on mogao nositi 120 kilograma teške litij-ionske baterije sastavljene u Mercedes-Benzovoj tvrtki kćeri Deutsche Accumotive u Njemačkoj. Energetske ćelije isporučuje južnokorejska tvrtka LG Chem.

Očekuje se da će A250e podržati DC punjenje do 22 kW, iako se detalji koji se odnose na vrijeme punjenja vjerojatno neće otkriti sve do planiranog otkrivanja na sajmu automobila u Frankfurtu u rujnu.

Osim u modelu A250e, najnoviji Mercedes-Benzov benzinsko-električni plug-in pogon također se planira u nadolazećim modelima B250e, CLA250e i GLB250e.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!