Zelena tvornica

[FOTO] Toyotin pogon u Turskoj postaje prva europska tvornica za proizvodnju plug-in hibridnih vozila i baterija

31.01.2023 u 10:09

Bionic
Reading

Uz liniju za proizvodnju vozila, Toyota će unutar svog pogona u Sakaryi izgraditi novu liniju za sklapanje plug-in baterija s kapacitetom od 75.000 jedinica godišnje. Montaža plug-in hibridnih baterija započinje u prosincu 2023.

Toyota je objavila kako će se njihova druga generacija modela C-HR proizvoditi u njihovom pogonu Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) u Sakaryi. Dostupna u hibridnoj i plug-in hibridnoj verziji, nova Toyota C-HR također će biti prvi plug-in hibridni osobni automobil koji će se proizvoditi u Turskoj. Osim toga, TMMT će biti Toyotina prva europska tvornica koja će početi proizvoditi plug-in hibridna vozila i prva koja će biti opremljena linijom za proizvodnju baterija.

Linija 100-posto elektrificiranih pogonskih sklopova nove Toyote C-HR odražava Toyotinu predanost da ponudi odgovarajuće mogućnosti smanjenja ugljika najvećem i najkonkurentnijem segmentu tržišta u Europi. Uz hibridnu verziju, nova plug-in hibridna Toyota C-HR s lokalno sklopljenim baterijama dodatno će proširiti Toyotinu višetehnološku ponudu prema cilju 100-posotonog smanjenja CO2 u svojoj liniji vozila u Europi do 2035. godine.

Pod time se podrazumijevaju zemlje članice EU, EEA i UK. Inače, EEA (European Economic Area ili Europski gospodarski prostor) uključuje zemlje EU te Island, Lihtenštajn i Norvešku. Omogućuje im da budu dio jedinstvenog tržišta EU-a. Iako Švicarska nije članica EU ili EEA, dio je jedinstvenog tržišta.

Početak proizvodnje plug-in hibridnih vozila i baterija označava stratešku prekretnicu u Europi

Uz liniju za proizvodnju vozila, TMMT će unutar svog pogona izgraditi novu liniju za sklapanje plug-in baterija s kapacitetom od 75.000 jedinica godišnje. Montaža plug-in hibridnih baterija počet će u prosincu 2023., stvarajući oko 60 novih kvalificiranih poslova.

Koji Sato novi predsjednik i glavni izvršni direktor Toyote

Toyota Motor Corporation (TMC) je prije nekoliko dana objavila da namjerava primijeniti promjene u svojoj izvršnoj strukturi koje stupaju na snagu 1. travnja 2023. i promjene u svom Upravnom odboru koje stupaju na snagu na datum 119. redovne glavne skupštine dioničara.

Promjene izvršne strukture stupaju na snagu 1. travnja 2023.

Takeshi Uchiyamada podnijet će ostavku na mjesto predsjednika upravnog odbora. Akio Toyoda bit će imenovan novim predsjednikom, a Koji Sato novim predsjednikom i glavnim izvršnim direktorom. Tako Akio Toyoda nakon 13 godina odlazi sa svojih izvršnih funkcija u TMC-u, koje su uključivale sljedeće: Predsjednik, član Upravnog odbora (direktor-zastupnik), operativni direktor, glavni izvršni direktor.

Promjene u Upravnom odboru stupaju na snagu na dan 119. redovne glavne skupštine dioničara

Formalno imenovanje članova Upravnog odbora bit će formalizirano nakon odobrenja na 119. redovnoj Glavnoj skupštini dioničara. Formalno imenovanje članova uprave s određenim titulama i imenovanje članova uprave s pravnim statusom da zastupaju TMC (predstavnike direktora), bit će izvršeno na sjednici upravnog odbora nakon 119. redovne glavne skupštine dioničara. Ostavka članova uprave koji napuštaju dosadašnje dužnosti postat će službena na dan održavanja 119. redovne glavne skupštine dioničara.

Stvaranje proizvodne linije za baterije u TMMT-u strateška je prekretnica za transformaciju Toyotine elektrifikacije i također će podržati druge tvornice Toyote Europe u budućnosti sa sposobnom radnom snagom i znanjem.

  • +3
Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) u Sakaryi Izvor: Promo fotografije / Autor: ibrahim Yozoglu

Ukupna investicija za ovaj projekt bit će oko 317 milijuna eura, čime će ukupna kumulativna investicija u TMMT iznositi oko 2,3 milijarde eura. U okviru ulaganja u novi model, TMMT će poboljšati i poboljšati svoju proizvodnu liniju, dok će postaviti okvir za ispunjavanje budućih zahtjeva raznolikosti proizvodnje i fleksibilnosti - ključnog čimbenika u strategiji poslovne održivosti Toyote Europe.

Zelena tvornica

Toyota je predana postizanju potpune ugljične neutralnosti u Europi do 2040. i cilja na ugljičnu neutralnost u svim svojim proizvodnim pogonima do 2030. TMMT napreduje prema tom cilju uvođenjem tehnologija koje smanjuju potrošnju energije dok se u isto vrijeme prebacuje na obnovljivu energiju unutar proizvodnog pogona Sakarya. Ove mjere uključuju uvođenje novih tehnologija lakirnice koje minimiziraju emisije CO2 i korištenje sunčeve energije s ciljem da postrojenje postane samodostatno u korištenju energije.