auti i oglašavanje

BMW se vraća reklamom na Super Bowl LVIII: Legendarni glumac u spotu 'Talkin’ Like Walken'

06.02.2024 u 09:34

Bionic
Reading

Zvjezdana reklama uz spomenutu holivudsku ikonu također uključuje i glumicu Ashley Park te globalnu superzvijezdu, američkog pjevača Ushera koji će zabavljati gledatelje na poluvremenu finalne utakmice

BMW će se vratiti na Super Bowl u nedjelju, 11. veljače 2024. s novom reklamom od 60 sekundi za potpuno novu generaciju kultnog BMW-a serije 5, naglašenu prvim, 100 posto električnim BMW-om i5. Zvjezdana reklama pod nazivom 'Talkin' Like Walken' (u prijevodu s eng. 'Pričati kao Walken') također uključuje još jednu ikonu – holivudsku ikonu Christophera Walkena – zajedno s glumicom Ashley Park (Emily u Parizu, Beef, Joy Ride) i globalnom superzvijezdom koja je osvojila nagradu Grammy i izvođača na poluvremenu finalne utakmice američke NFL lige Super Bowl LVIII američkog pjevača Ushera.

Spot od 60 sekundi prikazuje Walkenov trenutno prepoznatljiv glas i ritam govora, prateći glumca tijekom tipičnog dana dok se susreće s nizom imitatora – od hotelskog sobara, krojača, šminkera, pa čak i njegove vožnje - preko bariste. U početku zbunjen oponašanjem, Walken postaje sve frustriraniji. Spot kulminira slučajnim susretom s Usherom, a Walken ga pita: 'Zar nemaš gdje biti?'. Video reklama 'Talkin' Like Walken' bi se trebala emitirati tijekom prve četvrtine Super Bowla LVIII.

Christopher Walken u BMW reklami 'Talkin Like Walken' Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW USA

Recept za savršenu Super Bowl reklamu

Vodeća BMW-ova kreativna agencija u SAD-u, Goodby Silverstein & Partners (GS&P), kreirala je komičnu kampanju. Redatelj video spota je Bryan Buckley, dva puta nominiran za Oscara, koji je hvaljen za svoj rad na gotovo 70 reklama za Super Bowl. Poznati snimatelj Hoyte van Hoytema (filmovi Oppenheimer i Interstellar) režirao je fotografiju.

'Kada razmišljate o savršenoj reklami za Super Bowl, brzo shvatite da postoji recept za uspjeh', rekao je Marcus Casey, direktor marketinga BMW-a za Sjevernu Ameriku. 'Nije da je lako, ali ako počnete s uzbudljivim novim proizvodom, holivudskom zvijezdom s A-liste, izvrsnim scenarijem i talentiranim timom, te dodate toj mješavini multitalentiranu Ashley Park i globalnu superzvijezdu kao što je Usher, imate uvjete za urnebesan, nezaboravan spot.'

Uoči velike utakmice, BMW je objavio dva teasera za spot. Prvi, 'Agent', ismijavao je tradiciju reklamnih teasera Super Bowla s Walkenom koji je upitno pitao svog agenta: 'Dakle, to je reklama za reklamu?'.

Christopher Walken u reklami za reklamu 'Agent' Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW USA

Drugi, sljedeći teaser pod nazivom 'Pjevanje' prikazuje Walkena kako vozi električni BMW i5 dok sluša Usherov hit, 'Yeah!', nagovještavajući pjevačevo iznenađujuće pojavljivanje.

Christopher Walken u reklami za reklamu 'Pjevanje' Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW USA

'Christopher Walken je ikoničan, kao i BMW serije 5. To je jedna ikona koja radi s drugom, stvarajući sinergiju dviju legendarnih figura. Cijeli život čekaš da napraviš ovakvu kampanju,' dodao je Rich Silverstein, supredsjedavajući i suosnivač GS&P-a. 'Stvarnost je da svi ostavljaju dojam Walkena. Ali postoji samo jedan original.'

  • +5
Christopher Walken u BMW reklami 'Talkin Like Walken' Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW USA

Kampanja će također uključivati proširenja društvenih medija, uključujući aktivaciju TikTok-a koja izaziva kreatore da daju svoj vlastiti dojam o Walkenu kako bi dobili sve društvene medije #TalkinlikeWalken.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'