NOVI POSLOVNI MODEL

Alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi započinje iznova; dubinska suradnja - ali bez spajanja

'Alijansa je jedinstveno strateško i operativno partnerstvo u automobilskom svijetu i pruža nam snažnu prednost u neprestanom globalnom automobilskom krajoliku', rekao je Jean-Dominique Senard

'Alijansa je jedinstveno strateško i operativno partnerstvo u automobilskom svijetu i pruža nam snažnu prednost u neprestanom globalnom automobilskom krajoliku', rekao je Jean-Dominique Senard

Izvor: Promo fotografije / Autor: Olivier MARTIN-GAMBIER/Grafička obrada: Z.M.

Novi poslovni model omogućit će tvrtkama članicama da izvuku maksimum svoje stručnosti i konkurentnosti kako bi ojačali Alijansu u cjelini u radikalno promjenjivom globalnom automobilskom okruženju

Groupe Renault, Nissan Motor Co., Ltd. i Mitsubishi Motors Corporation, članovi jedne od vodećih svjetskih automobilskih saveza, najavili su danas u video press konferenciji nekoliko inicijativa kao dio novog poslovnog modela suradnje za poboljšanje konkurentnosti i profitabilnosti triju partnerskih tvrtki.

Tri tvrtke članice planiraju se nadograditi na postojeće prednosti Alijanse u područjima kao što su zajednička nabava, koristeći svoje vodeće pozicije i zemljopisne snage kako bi podržali poslovni razvoj svojih partnera.

Clotilde Delbos, privremena CEO Renaulta, Jean-Dominique Senard i Hadi Zablit

Clotilde Delbos, privremena CEO Renaulta, Jean-Dominique Senard i Hadi Zablit

Izvor: Promo fotografije / Autor: OLIVIER MARTIN GAMBIER

'Alijansa je jedinstveno strateško i operativno partnerstvo u automobilskom svijetu i pruža nam snažnu prednost u neprestanom globalnom automobilskom krajoliku', rekao je Jean-Dominique Senard, predsjednik operativnog odbora Alijanse i Renaulta. 'Novi poslovni model omogućit će Alijansi da izvuče većinu imovine i radnih sposobnosti svake tvrtke, istovremeno izgrađujući na njihovim kulturama i ostavštinama. Tri tvrtke Alijanse pokrivat će sve segmente i tehnologije vozila, kroz sve geografske prilike, u korist svakog kupca, istovremeno povećavajući konkurentnost, održivu profitabilnost i društvenu i ekološku odgovornost.'

Ažuriranja portfelja proizvoda tvrtke slijede shemu vođa-sljedbenik, a vozila vođa i sljedbenici će se proizvoditi koristeći najkonkurentnije postavljanje

Ažuriranja portfelja proizvoda tvrtke slijede shemu vođa-sljedbenik, a vozila vođa i sljedbenici će se proizvoditi koristeći najkonkurentnije postavljanje

Izvor: Promo fotografije / Autor: Savez Renault-Nissan-Mitsubishi

Čelnici triju kompanija podržali su principe vođe-sljedbenika za vozila u kojima će surađivati:

  • pogurnuti dalje strategiju Alijanse za standardizaciju, od platformi do gornjih tijela;
  • po segmentu proizvoda usredotočiti se na jedno matično vozilo (automobil vođa) i sestrinska vozila koja je projektirala vodeća tvrtka, uz podršku timova sljedbenika;
  • osigurati da se vozila voditelja i pratilaca za svaku marku proizvode koristeći najkonkurentnije postavljanje, uključujući grupiranje proizvodnje, ako je prikladno;
  • i dalje graditi na dijeljenju proizvoda u lakim komercijalnim vozilima, gdje se već primjenjuje model lider-sljedbenik

Očekuje se da će shema vođe-sljedbenika donijeti smanjenje ulaganja u model do 40 posto za vozila koja su u potpunosti u okviru programa. Očekuje se da će ove pogodnosti biti dodatak uobičajenim sinergijama koje se već isporučuju danas.

Nissan će biti referenca za Kinu, Sjevernu Ameriku i Japan; Renault u Europi, Rusiji, Južnoj Americi i Sjevernoj Africi; i Mitsubishi Motors u ASEAN-u i Oceaniji

Nissan će biti referenca za Kinu, Sjevernu Ameriku i Japan; Renault u Europi, Rusiji, Južnoj Americi i Sjevernoj Africi; i Mitsubishi Motors u ASEAN-u i Oceaniji

Izvor: Promo fotografije / Autor: Savez Renault-Nissan-Mitsubishi

Savez je također podržao načelo imenovanja različitih dijelova svijeta 'referentnim regijama', pri čemu se svaka kompanija fokusirala na svoje ključne regije s ciljem da bude među najkonkurentnijim i da ostalim posluži kao referenca za poboljšanje njihove konkurentnosti.

Prema ovom dijelu sheme, Nissan će biti referenca za Kinu, Sjevernu Ameriku i Japan; Renault u Europi, Rusiji, Južnoj Americi i Sjevernoj Africi; i Mitsubishi Motors u ASEAN-u i Oceaniji.

Kako će svaka kompanija postati referentna tvrtka u odgovarajućim regijama, mogućnosti dijeljenja povećavat će se za maksimiziranje dijeljenja fiksnih troškova, kao i iskorištavanje imovine svake tvrtke.

Clotilde Delbos, privremena CEO Renaulta

Clotilde Delbos, privremena CEO Renaulta

Izvor: Promo fotografije / Autor: OLIVIER MARTIN GAMBIER

Ažuriranja portfelja proizvoda tvrtke slijede shemu vođa-sljedbenik, a vozila vođa i sljedbenici će se proizvoditi koristeći najkonkurentnije postavljanje. Na primjer:

  • obnovu C-SUV segmenta poslije 2025. vodit će Nissan, dok će buduću obnovu B-SUV segmenta u Europi voditi Renault.
  • u Latinskoj Americi racionalizirat će se platforme proizvoda B, koje će se pretvoriti u četiri inačice u samo jednu za Renault i Nissan proizvode. Ova će se platforma proizvoditi u dva pogona, od kojih svaki proizvodi i Renault i Nissan.
  • u jugoistočnoj Aziji i Japanu, članice Saveza provest će izabrane mogućnosti prema istoj shemi, kao što je suradnja Kei automobila između Nissan-a i Mitsubishi Motors-a.

Uz sve gore navedeno zajedno, 50 posto modela Alijanse razvit će se i proizvesti po shemi vođa-sljedbenik do 2025. godine.

U pogledu tehnološke učinkovitosti, članice Alijanse nastavit će s kapitalizacijom postojeće imovine kako bi osigurale da svaka tvrtka članica nastavi ulagati ulaganja u platforme, pogonske sklopove i tehnologije. Ovo dijeljenje dokazalo je svoju učinkovitost u pokretanju pogona i razvoju platforme i omogućilo uspješno pokretanje CMF-B platforme za Renault Clio i Nissan Juke, kao i kei platforme automobila za Nissan Dayz i Mitsubishi eK Wagon. Uskoro će uslijediti CMF-C / D i CMF-EV platforme.

Shema vođa-sljedbenik bit će proširena s platformi i pogona na sve ključne tehnologije, sa rukovodstvom dodijeljenim na sljedeći način

Shema vođa-sljedbenik bit će proširena s platformi i pogona na sve ključne tehnologije, sa rukovodstvom dodijeljenim na sljedeći način

Izvor: Promo fotografije / Autor: Savez Renault-Nissan-Mitsubishi

Shema vođa-sljedbenik bit će proširena s platformi i pogona na sve ključne tehnologije, sa rukovodstvom dodijeljenim na sljedeći način:

  • autonomna vožnja: Nissan
  • tehnologije povezanih automobila: Renault će predvoditi Android platformu, a Nissan u Kini
  • e-body, temeljni sustav električno-elektroničke arhitekture: Renault
  • e-PowerTrain (ePT): CMF-A / B ePT - Renault; CMF-EV ePT - Nissan
  • PHEV za C / D segment: Mitsubishi

Ovaj novi poslovni model omogućit će tvrtkama članicama da izvuku maksimum svoje stručnosti i konkurentnosti kako bi ojačali Alijansu u cjelini u radikalno promjenjivom globalnom automobilskom okruženju.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!