VOJNIK BUDUĆNOSTI

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

28.02.2012 u 13:42

Bionic
Reading

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier novi je naslov poznatog serijala koji bi trebao donijeti mnoštvo novotarija i poboljšanja u svoj gameplay a hoće li u tome uspjeti saznajte u nastavku

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier(koji se prvotno zvao Tom Clancy's Ghost Recon 4) četvrti je po redu naslov iz Ghost Recon serijala koji je najavljen još u siječnju 2009. godine, od strane izdavačke kuće Ubisoft. Od tada je prošlo podosta vremena a u industriji video igara, svako prolongiranje izlaska nekog naslova često se interpretira kao loš znak odnosno da je u njezinom razvoju došlo do ozbiljnih problema. Prilikom gledanja inicijalnih videa u početnoj fazi razvoja ovog naslova, igrači su bili dosta zabrinuti njezinim konceptom, jer je gameplay uvelike podsjećao na još jedan Call of Duty ili Battlefield. Ipak, na sreću svih ljubitelja ovog serijala to neće biti slučaj, već će Future Soldier biti još jedan u nizu klasičnih Ghost Recon naslova kakve poznamo i volimo.

Igrina priča događa se u nama bliskoj budućnosti i to u Norveškoj, na Bliskom Istoku i Aziji gdje je Rusija ušla u rat. Vaši vojnici borit će se protiv ultra nacionalističke vojne sile koja je preuzela kontrolu nad Rusijom a akcija će se događati iza neprijateljskih linija. Igrač će preuzeti kontrolu nad vodom od četvorice vojnika koji se sastoji od komandosa (Kozak), snajperista (Pepper), inžinjera (Bones) i izviđača (30k).

Kao što vjerojatno znate, Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier se igra iz perspektive trećeg lica i to veliku većinu vremena ali tu postoje iznimke. Kada približite pušku licu radi ciljanja i prilikom pucanja iz zaklona, perspektiva će se automatski prebaciti u prvo lice radi veće preciznosti i boljeg osjećaja. Jedna od zanimljivih novotarija koja se pojavljuje u ovom naslovu zove se 'optička kamuflaža' koja vam omogućava da se prilagodite gotovo svim vrstama terena te da na taj način budete gotovo nevidljivi za protivničke vojnike.

Treba napomenuti kako u igri postoje dva 'stanja' naziva Recon i Engaged. Kada krenete u misiju, vrlo vjerojatno ćete započeti kao Recon što znači da ako vas netko od neprijatelja uoči, automatski se prebacujete u Engaged stanje. Što se tiče razlika u gameplayu u ova dva sustava, njih praktički da i nema ali neke elemente poput šuljanja i stealtha nećete moči izvoditi ako ste primijećeni. Recon sustav bi najlakše mogli usporediti s igrom kao što je Splinter Cell dok bi Engaged ima osjećaj kao Gears of War zbog sustava zaklona.     
 
U svom tom šuljanju iz jednog zaklona u drugi te se pritom nečujno prikradati neprijatelju iza leđa rješavajući ga svih ovozemaljskih briga, definitivno ima nešto zadovoljavajuće i okrepljujuće. Kako budete napredovali tako će tako će se i neprijatelji formirati u veće grupe pa će vam biti teže iste proći nezapaženo pa će trud i kasnije zadovoljstvo tim biti veće. Kontrole su posložene tako da možete izdavati naredbe svojim AI kontroliranim suborcima na način da unaprijed pripremite i odaberete mete za svakog pojedinačno kako bi potom simultano smaknuli četiri protivnika.

Za prolazak single player kampanje trebat će vam između 10 i 12 sati igranja što je prosjek za današnje igre tog tipa. Za sada još nema nikakvih informacija vezanih za multiplayer komponentu igre iako će prema najavama ista postojati u završnom kodu igre. Za sada sve ide u željenom pravcu te je ostalo samo ispolirati neke detalje. Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier trebao bi se pojaviti za konzole i to krajem svibnja ove godine. Verzija za osobno računalo još nije potvrđena i ne zna se hoće li se uopće pojaviti.