Mystery shopping day

Svaki drugi kupac ne dobiva adekvatnu uslugu

20.03.2018 u 13:43

Bionic
Reading

Na Mystery shopping danu, u organizaciji agencije Heraklea, premijerno su u utorak predstavljeni rezultati istraživanja prema kojemu čak svaki drugi kupac ne dobiva adekvatnu uslugu, a u prosjeku se tek jedan od njih 25 požali na lošu uslugu

Ovogodišnji Mystery shopping day fokusiran je na novitete u istraživanjima pa su prigodno predstavljeni rezultati istraživanja 'Što je kupcu bitno?', provedenog u veljači ove godine. Ono je pokazalo da ima mnogo prostora za napredak: svakom drugom kupcu nije pružena adekvatna usluga, a samo četiri posto kupaca požali se na kvalitetu usluge.

Zanimljiv je i podatak da je čak 55 posto kupaca spremno platiti više za bolju uslugu. Međutim čak 80 posto vlasnika tvrtki smatra da pružaju izvrsnu uslugu, ali samo osam posto njihovih kupaca slaže se s tim.

Nameće se zaključak kako modernom kupcu nije nužno da proizvod bude jeftin - on za svoj novac želi vrijednost - a vlasnici tvrtki su ti koji moraju prepoznati što kupac želi i za što je spreman platiti.

Što je to mystery shopping

Mystery shopping podrazumijeva angažiranje prethodno educiranih tajnih kupaca, koji se na zahtjev neke tvrtke pretvaraju da su potencijalni ili redovni kupci te pritom mjere kvalitetu usluge s ciljem njezina poboljšanja.

U sklopu Mystery shopping daya Heraklea je dodijelila godišnju nagradu za posvećenost kvaliteti usluge: laureat je tvrtka Tifon, a nagradu je preuzeo predsjednik Uprave Tifona Siniša Komnenović.

Sanja Gomuzak, direktorica agencija Heraklea Izvor: Pixsell / Autor: Petar Glebov/PIXSELL

Heraklea je prva specijalizirana agencija za tajnu kupnju u Hrvatskoj, a već 14. godinu zaredom organizira Mystery shopping day, dan posvećen kvaliteti usluge koji posebnu pažnju skreće na njezino unapređenje u različitim sektorima poslovanja.