UHVAĆEN U LAŽI

Sanader: Da smo naručivali jakne, pisalo bi Dinamo

Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

O suradnji s marketinškom agencijom Fimi medijom, preko koje se po tvrdnjama USKOK-a nezakonito financirao HDZ i bivši premijer Ivo Sanader, danas su na zagrebačkom Županijskom sudu svjedočili bivši predsjednik uprave Plinacro-a Branko Radošević, direktor ACI-ja Anto Violić te vlasnik tvrtke koja je za Fimi mediju, među ostalim, nabavljala i jakne s logom HDZ-a

Po riječima vlasnika tvrtke Emma 95 Marina Frčka , riječ je o tisuću plavih vjetrovki na kojima je s prednje strane na prsima bio logo HDZ-a, a sa stražnje na leđima natpis 'Željo majstore'. Ivo Sanader demantirao je takvu narudžbu, kazavši da HDZ nikada nije naručivao takve jakne, a da i je na njima je moglo stajati jedino 'Dinamo'

Osim nabave razne robe, Frčkova se tvrtka na traženje Fimi medije javljala na javne natječaje.

'Mailom bi nas obavijestili kome poslati ponudu i kakvu cijenu staviti', kazao je svjedok, potvrdivši sumnje tužiteljstva da je Fimi medija angažirala tvrtke koje su se javljale na natječaje s nepovoljnijim ponudama, odnosno višom cijenom od one koju je ponudila agencija Nevenke Jurak.

Tko je Željo majstor?

Prema svemu sudeći riječ je o nositelju liste Hrvatske demokratske zajednice na prijevremenim izborima 2007. za Općinsko vijeće Pitomače, Željku Grgačiću (desno), koji je Sanaderu poklonio vjetrovku s logom stranke kao podsjetnik na njegovu, odnosno pobjedu HDZ-a na spomenutim izborima. Tadašnji premijer je Grgačiću čestitao na ostvarenom uspjehu.

Optuženi bivši premijer prigovorio je iskazu svjedoka ističući da u njegovo vrijeme HDZ nikada nije naručio ništa s natpisom 'Željo majstore'.

I njegov bivši glasnogovornik Ratko Maček s optuženičke je klupe također prigovorio svjedočenju rekavši da je on bio zadužen za obje predizborne kampanje u 'inkriminiranom razdoblju' te da takvih jakni nikada nije bilo.

Za razliku od drugih čelnika javnih tvrtki koji su posvjedočili da su uglavnom bili zadovoljni poslovima koje je za njih odradila Fimi medija direktor ACI-ja Anto Violić je kazao da im ta agencija nije odradila jedan od dva plaćena posla.

'Zbog toga smo na savjet pravne službe protiv Fimi medije pokrenuli sudski spor', kazao je Violić. Prisjetio se da mu je na suradnju s tom agencijom preporučio bivši HDZ-ov rizničar Mladen Barišić rekavši da ona radi za sve tvrtke od državnog interesa.

'Znao sam da je Barišić prva osoba do premijera i da je u stanju omogućiti da na svečanost dođu svi ministri', kazao je Violić za čiju je tvrtku Fimi medija organizirala svečanost u povodu 25. obljetnice osnutka ACI-ja.

Bivši predsjednik uprave Plinacro-a Branko Radošević kazao je da se na suradnju s Fimi medijom odlučio kada je vidio domjenak koji je ta agencija radila za CROSCO, čiji ga je direktor Bojan Milković potom upoznao s Nevenkom Jurak.

Radošević je govorio i o sastanku u vladi u travnju 2007. na kojemu je, po tvrdnjama tužiteljstva, predstavnicima javnih tvrtki sugerirana suradnja s Fimi medijom. Sastanak je vodio Sanader koji je direktorima pojašnjavao da se bolje trebaju prezentirati u medijima.

'Na kraju sastanka Sanader je Barišića pitao kako se zove ona tvrtka, a Barišić mu je odgovorio – Fimi media. No, to nisam shvatio kao nikakvu preporuku jer je Plinacro već poslovao s tom agencijom', rekao je Radošević.

Suđenje se ispitivanjem novih svjedoka nastavlja 22. listopada.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi