GLAVA U TORBI

Prva žrtva pješačkih prijelaza za konobare u Zadru

  • Autor: L.A.
  • Zadnja izmjena 14.07.2012 12:35
  • Objavljeno 14.07.2012 u 12:35
KONOBAR Zadar

KONOBAR Zadar

Izvor: tportal.hr / Autor: L.A.

Zadarska Ulica Mihovila Pavlinovića koja se proteže uz Novu rivu raritet je u Hrvatskoj jer na nepunih 50 metara ima dva pješačka prijelaza iscrtana zbog konobara tamošnjih ugostiteljskih objekata

U lipnju prošle godine odlukom gradonačelnika Zvonimira Vrančića vlasnicima lokala je odobreno postavljanje stolova i sjedalica na suprotnu stranu ceste, na zelenu površinu rive. Da bi prelazak konobara preko kolnika bio legalan, napravljena su dva nova pješačka prijelaza koje osoblje ugostiteljskih objekata tijekom smjene prijeđe na stotine puta.

Još tada građani su iskazali čuđenje ovakvom odlukom, ali i bojazan da bi zgusnuti prijelazi mogli dovesti do neželjenih posljedica. Naime, na potezu od nekoliko stotina metara, od Šetnice do OŠ Petra Preradovića, ukupno je pet pješačkih prijelaza. Većina ih je jedva vidljiva, dijelom zbog izblijedjele boje, a dijelom i zbog automobila parkiranih uz desnu stranu kolnika. Svako parkirano vozilo dobrodošlo je Gradu, točnije gradskoj tvrtki Obala i lučice, jer se sat parkinga u špici sezone na toj lokaciji naplaćuje 10 kuna.

Nedavni slučaj 19-godišnje konobarice jednog od kafića koju je na radnom mjestu dok je prelazila pješački prijelaz s punom tacnom vozilom oborila tri godine starija sugrađanka, nakratko je aktualizirao dvojbenost Vrančićeve odluke.

Premda je djevojka od udarca odbačena na kolnik te u padu rasjekla venu uz arkadu i zadobila potres mozga, slučaj je brzo zaboravljen. Institucije miruju, profit se vrti, a konobari i dalje nose glavu u torbi za vrijeme radnog vremena.

Kobni pješački prijelaz na jednoj od najfrekventnijih zadarskih ulica u staroj povijesnoj jezgri grada koja se za ljetnih mjeseci pretvara u ljudski mravinjak danas je još malje vidljiv negoli na dan nesreće. Kada bi se barem netko udostojio dodati mu malo svježe boje!

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi