MUKE SPLITSKOG PODUZETNIKA

Potrošio pola milijuna eura i zapeo u raljama birokracije

  • Autor: P. S.
  • Zadnja izmjena 14.08.2014 14:00
  • Objavljeno 14.08.2014 u 14:00
Botel Dalmatia

Botel Dalmatia

Izvor: Pixsell / Autor: Grgo Jelavic/PIXSELL

'Hrvatska je jasno pokazala kako je samo deklarativno za investicije i otvaranje novih radnih mjesta: nakon dva i pol mjeseca zavlačenja, Ured državne uprave za gospodarstvo poslao je odbijenicu za kategorizaciju Bostela Dalmatia u Dubrovniku', stoji u plaćenom oglasu tvrtke Bostel Dalmatia čiji je vlasnik splitski poduzetnik Večeslav Mrčelić

U oglasu navode kako im je onemogućen daljnji nastavak projekta u čiju je pripremu i održavanje dosad već uloženo preko pola milijuna eura, izvršen uvoz broda i zaposleni djelatnici.

'Prepreku za kategorizaciju u državnoj Službi za gospodarstvo i Odjelu za turizam predstavlja činjenica 'što brod ne može imati dvojaku funkciju, biti brod i hotel!?

To je posljednja, ali ne i jedina nebulozna prepreka državnih birokrata koji opstruiraju ovaj projekt i splitsku tvrtku Bostel, koja je, najprije u Splitu, a sada i u Dubrovniku, planirala gostima ponuditi novi tip turističke usluge - uslugu smještaja u botelu', stoji u oglasu.

Nadalje pišu kako je sve počelo glatko krajem svibnja najavom gradonačelnika Andre Vlahušića i prijedlogom smještaja bostela u Dubrovniku.

'Osim prvog inicijalnog sastanka, na kojemu je pokazana dobra volja Grada, carine, policije i luke, sve je kasnije išlo po dubrovački - 'sa svakim lijepo, ni s kim iskreno'. Potrošilo se dosta vremena na carinsku proceduru kroz koju je trebalo ishoditi deklaraciju za privremeni smještaj broda na vezu i na dokument o privremenom uvozu broda.

To se odugovlačenje nastavilo i novim peripetijama - Ured državne uprave zatražio je građevinsku dozvolu za brod dok je na vezu, što je još jedna birokratska glupost, jer brod ima dokumente izdane od klasifikacijskog društva, što je ekvivalent istom. Trebalo je uložiti dosta truda i vremena da se dokaže kako je to nebulozan zahtjev, s čime se u konačnici složilo i Ministarstvo turizma. A onda su smislili i novi, još banalniji razlog za odugovlačenje - bilo je potrebno ishoditi 'odgovarajući akt Ministarstva' kojim se dokazuje da brod može obavljati ugostiteljsku djelatnost!? Kada se potvrdilo da i to može, ipak je odbijen zahtjev za kategorizaciju bostela.

Cijela dosadašnja birokratska procedura bez jasne logike i reda prisilila je tvrtku Bostel da koncem srpnja podnese i kaznene prijave protiv odgovornih sa sumnjom da su se udružili za namjerno blokiranje projekta. Osim kaznene prijave, tvrtka Bostel će sudskim putem zatražiti i naknadu štete koja joj je pričinjena kao investitoru.'

U oglasu se tvrtka Bostel Dalmatia ispričava gostima kojima su bili prisiljeni odbiti rezervacije priznajući kako su izgubili bitku s državnim aparatom.

'Pitamo se hoće li hrvatska Vlada konačno shvatiti tko je glavni krivac za blokiranje investicija, ali i da ne može pokrenuti Hrvatsku dok drastično ne razbije nedodirljivu utvrdu preskupih državnih službenika i pretvori ih u javni servis građana Republike Hrvatske!

Ovakvim propisima i zakonima Hrvatska ni ne može imati ili očekivati bolju sudbinu od ove koju ima - kontinuiran rast nezaposlenosti, pad BDP-a, povećanje zaduženosti i srozavanje kreditnog rejtinga u kategoriju 'totalno smeće!'', zaključuju iz tvrtke Bostel u oglasu koji su adresirali i na predsjednika Vlade RH Zorana Milanovića, ministra turizma Darka Lorencina, ministra gospodarstva Ivana Vrdoljaka, ministra uprave Arsena Bauka, dubrovačkog gradonačelnika Andru Vlahušića te na dubrovačko-neretvanskog župana Nikolu Dobroslavića

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!