'BIRAČKI SEMAFOR'

Plakati pokazuju koju stranku birači preferiraju

30.10.2015 u 13:27

Bionic
Reading

Kreativna agencija ‘I to nije sve!’ pokrenula je kampanju Glasaj.hr, čiji je cilj svaku večer na 19 plakata u najvećim hrvatskim gradovima bojom (crvena, bijela i plava) obznaniti javnosti dnevno političko raspoloženje građana

Kako bi metaforički rečeno birački semafor funkcionirao, građani bi trebali svakog dana od 29. listopada do 6. studenog na stranici http://www.glasaj.hr/ svoj glas – sukladno političkim preferencijama - dati jednoj od tri boje.

‘Svake večeri 19 plakata u najvećim gradovima Hrvatske svijetlit će bojom koja je taj dan dobila najveći broj glasova. Glasati se može jednom dnevno svakog dana trajanja kampanje’, izvijestili su iz kreativne agencije ‘I to nije sve!’.

Otkrivaju da je inicijativa na ovu ideju došla ugledajući se na Outdoor Akzent (člana grupe EPAMEDIA), vodeću tvrtku za oglašavanje na javnim površinama na području srednje i istočne Europe.

Cilj ovog pothvata je korištenje medija vanjskog oglašavanja u svrhu pozitivnih promjena u društvu. Nadolazeći izbori i društvena klima koju oni stvaraju odlična su početna točka za takvo nastojanje. Uz to, činjenica je da u Hrvatskoj interes mladih za politiku sve više pada. I ne samo to – istraživanja pokazuju da vjeruju kako imaju vrlo slab utjecaj na politička događanja.

'Baš zato odlučili smo pokrenuti kampanju Glasaj.hr. Zamisao je kroz pojednostavljen mehanizam glasanja u demokratskom sustavu pokazati pojedincu da njegov glas itekako može učiniti razliku. I još važnije – da će ta razlika biti jasno vidljiva u svijetu u kojem živi', objasnili su iz agencije.

Uz slogan 'stavi pravu stvar u ruke građana!', poručili su da je kampanja sada u rukama građana te da će biti zanimljivo pratiti kako će se stvari odvijati u idućih devet dana. Koliko će se pak građana uključiti u ovu kampanju za poticanje građanskog aktivizma, moći ćemo pratiti preko sajta www.glasaj.hr i stranice na Facebooku. Kao, uostalom, i na svjetlećim plakatima na ulicama.