glavni ciljevi strategije
Ovo je jedina tema o kojoj će se u četvrtak raspravljati u Saboru

Izvor: Cropix / Autor: Damjan Tadic / CROPIX
Razvoj cjelogodišnjeg turizma i njegovog regionalnog uravnoteženja, znači smanjenje njegove velike sezonalnosti, odnosno da se odvija i izvan ljeta te i na kontinentu. Drugi cilj je turizam uz očuvan okoliš, prostor i klimu, dok je treći konkurentniji i inovativan turizam s boljim rješenjima ljudskih potencijala i strukturom smještaja. Četvrti cilj je otporan turizam s učinkovitijim zakonodavnim i upravljačkim okvirom, uz unapređenje sustava turističkih zajednica i praćenja podataka sa turističkim satelitskim računom, uključivanjem u EU sustav podataka i drugo.
"Želimo postići ravnotežu između tri elementa održivosti: ekonomskog, socijalnog i ekološkog", rekla je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac. Strategija je prema njezinim riječima izrađena u suradnji s predstavnicima ključnih dionika hrvatskog turizma, ministarstava i drugih relevantnih institucija. U izradu su bili uključeni i predstavnici lokalne zajednice i brojni građani koji su se uključili sudjelujući u anketnom istraživanju.
Identificirani su i ključni izazovi hrvatskog turizma, njih deset, među njima vremenska i prostorna neujednačenost, kvaliteta života i dobrobit lokalnog stanovništva, nedostatni ljudski potencijali, neadekvatna struktura i kvaliteta smještajnih kapaciteta.
Na temelju Strategije izradit će se Nacionalni plan razvoja održivog turizma do 2027. s operacionalizacijom prioritetnih područja kroz konkretne mjere.
-
26
DVOSTRUKI IZAZOV
Ugostitelji se već pripremaju za novu sezonu. Strahuju od rasta cijena energenata i nedostatka radne snage
-
138
NA SVEČANOSTI HTZ-A
Plenković: Fascinantno je da Hrvatska godišnje ugosti i pet puta više turista nego ima stanovnika; nema takve države u svijetu
-
70
UNWTO obavještava
Turizam se oporavlja no sporo: U prvih devet mjeseci u svijetu putovalo 700 milijuna turista
Za ostvarivanje strateških ciljeva, iz Nacionalnog programa oporavka i otpornosti osigurano je 1,25 milijardi kuna za privatni turistički sektor i 930 milijuna za javnu turističku infrastrukturu, a kroz višegodišnji financijski okvir dodatnih 1,3 milijarde kuna.


NOTHING Phone 1 5G DS
Uštedi 45€6.55", 8GB, 128GB, Android 12.
KUPI SADA

iPad
Uštedi do 12%Idealni za kreativce i svakodnevnu uporabu!
KUPI SADA

ORINK tinte
Zamjenska tintaKvaliteta i jednostavnost printanja!
KUPI SADA

VERBATIM SSD
Besplatna dostava128GB, Vi550 S3, SATA 3, 2.5", 560/430 MB/s
KUPI SADA

OCLEAN Air2T četkica za zube
Besplatna dostavaZvučna četkica djeluje na temelju zvučnih vibracija koje dovode do blagog, ali učinkovitog kretanja i cirkulacije
KUPI SADA

DYSON pročišćivač zraka
12 rata beskamatnoDyson Pure Hot & Cool Formaldahyde, pročišćava, grije i hladi.
KUPI SADA