program kulture

Mrak-Taritaš i Torjanac predstavili projekt radioničke djelatnosti u kulturi

  • Autor: M. Šu./Hina
  • Zadnja izmjena 20.04.2021 15:35
  • Objavljeno 20.04.2021 u 15:35
Marko Torjanac i Anka Mrak Taritaš

Marko Torjanac i Anka Mrak Taritaš

Izvor: Pixsell / Autor: Marko Lukunic/PIXSELL

Kandidatkinja GLAS-a za gradonačelnicu Zagreba Anka Mrak-Taritaš i jedan od kandidata za njezinog zamjenika Marko Torjanac u utorak su predstavili projekt "radioničke djelatnosti u kulturi", s ciljem oživljavanja i poticanja kvartovskih kreativnih radionica za sve uzraste.

"Kad malo uđete u program i malo vidite koje to promjene u gradu Zagrebu hoćete, onda se uvijek vratite u prošlost - kakav je to grad bio prije 20 godina, a kakav je taj grad danas i vidimo da smo puno stvari koje smo nekad imali, koje su nam bile normalne, danas izgubili", izjavila je Mrak Taritaš.

Nas štandu gdje se prikupljaju potpisi za njenu kandidaturu na Trgu bana Jelačića naglasila je kako je nekada karakteristika Zagreba bila da se puno ulagalo u mlade, obrazovanje i da se stvori generaciju koja će sutra ili prekosutra to prenositi negdje drugdje.

Ali, rekla je, to se u gradu zaboravilo, pokojni gradonačelnik Milan Bandić je "volio paradirati, obećavati, okolo hodati", ali je puno stvari apsolutno zaboravljeno.

Mrak-Taritaš ističe i da imaju odličan program kako vratiti djecu i mlade obrazovanju, edukaciji, tako da oni to sutra mogu prenositi dalje. 

Taj program predstavio je glumac, poduzetnik u kulturi, jedan od kandidata za njezinog zamjenika Marko Torjanac.

Torjanac kaže da je jedna od zadaća svake vlasti omogućiti građanima da kvalitetno i sadržajno provode slobodno vrijeme i da taj sadržaj služi za njihov osobni razvoj i rast, ali i cijele zajednice.

Istaknuo je da bavljenje kreativnim aktivnostima povećava kvocijent inteligencije, suosjećanje i socijalne vještine, pa će jedna od njihovih glavnih politika biti osigurati radionice u svim dijelovima grada putem centara za kulturu, a tamo gdje ih nema, putem gradskih prostora.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!