KREĆE TISKANO IZDANJE

Miran Pavić: Telegram financiramo vlastitim novcem

17.06.2015 u 06:55

Bionic
Reading

Novi portal Telegram.hr kreće u dodatnu ekspanziju. Od ove subote imat će i tiskano izdanje. Miran Pavić koji je u Telegramu direktor sadržaja, u razgovoru za tportal kaže da će tiskano izdanje ići samo subotom te da su ga pokrenuli svojim novcem, bez kredita i partnera. Tvrtku Adriatic media koja izdaje Telegram, preimenovat će u Telegram media

'Mi to zovemo vikend novine jer smatramo da će ih, s obzirom na količinu sadržaja, ljudi čitati subotom i nedjeljom', kaže Pavić. Novina će stajati deset kuna, na devedesetak velikih stranica koje će biti raspoređene u pet tomova, slično kao što se izdaju mnoge poznate novine u inozemstvu.

Miran Pavić sin je donedavnog vlasnika i osnivača Europa Press Holdinga Nine Pavića. S dijelom osoblja prešao je iz EPH u Adriatic mediu nakon što je EPH preuzeo Marijan Hanžeković.

Objašnjava da su u ovom trenutku potpuno fokusirani na portal Telegram.hr koji su pokrenuli i sada njegov printani izdanak tako da ne znamo u kojem će smjeru priča ići dalje i hoće li novina sa samo subote u budućnosti početi izlaziti i češće.

Kako su odlučili tako brzo krenuti s tiskanim izdanjem? Direktor sadržaja Telegrama kaže da je nakon lansiranja Telegrama ostvarena dobra čitanost, ali su odmah imali dosta upita ljudi koji možda toliko ne konzumiraju portale i koji su tražili kada će i hoće li uopće biti tiskana verzija.

Što je dosta logično jer se ipak radi o ekipi koja je izašla iz EPH-a nakon što je tvrtka dobila drugog vlasnika. S obzirom na nezavidnu situaciju na medijskom tržištu, gdje brojni portali jedva opstaju, postavlja se pitanje kako se financiraju. Pavić kaže da nemaju strateškog partnera jer se samofinanciraju unutar grupacije net.hr. 'To je stabilna operacija koja producira prihode cijelo vrijeme', objašnjava. Adriatic media je, nastavlja, tvrtka koja radi već deset, 15 godina i koja je izdavač portala net.hr.

Preko te tvrtke dio ljudi koji je radio u EPH, nastavio je medijski posao nakon što je taj medijski div došao u ruke Marijana Hanžekovića koji ga je preuzeo u ime vjerovnika. Unutar Adriatic medie, priča Pavić, razvili su Telegram i sad Telegram print. U Telegramu danas radi '30 do 35 ljudi'. Pavić kaže da planiraju promijeniti ime Adriatic medie koje je dosta nezgrapno i koje su naslijedili u Telegram media.