PUTOVANJA

Londonske priče by ModaKomoda

30.09.2014 u 12:19

Današnji wrap up post mog boravka u Londonu je možda i dokaz da se bloganje u Hrvatskoj ipak 'isplati'. Hvala adidas Originalsu koji mi je priuštio nezaboravno iskustvo. Detalji u postu!

ISTOČNI LONDON pokazala mi je naša umjetnica Oko koja tamo ima svoj atelje. Na prvi pogled rek'o bi čovjek - Berlin, ponajviše zbog oslikanih fasada i rooftop-ova. S druge pak strane baca malo i na Amsterdam zbog kanala prepunih šarenih houseboat-ova. No kad je stol pored nas, dok smo jeli preukusna Benediktova jaja u jednoj preslatkoj galeriji/restoranu uz rijeku, sjeo Russell Brand onda sam shvatila da bi ipak mog'o bit London.

SHOREDITCH je raj za hipstere. Stotine bradatih likova, svaki isfuraniji od onog prethodnog i s novijim gadget-om, bezbroj pop up dućana, svaki više cool od onog prethodnog. Brdo dobrog streetart-a. Svakako fora za vidjeti.

ROUGH TRADE je najbolja shopping destinacija ikad. Pritom, ne mislim na 'krpice' nego na ploče, cd-ove, glazbene komponente i dr. Rouch je inače nezavisna trgovina ploča još od 70-ih godina i bio je drugi dom Smithsima, te brojnim drugim londonskim bendovima. I nije uopće rijetkost da se namjesti neki koncert u prostoru shop-a baš kad ste vi ondje. Ja sam imala priliku uživo poslušati divan folk pop bend Arc Iris čiju sam vinilku kupila na licu mjesta.

Odmah pored Roucha na Brick Lane-u nalazi se kultni CAFE 1001. Papaju se burgeri, pije se pivo s Jamajke, a DJ svira non-stop. Genijalna scena je bila kad sam u unutrašnjem prostoru vidjela dvije bakice koje sjede i piju čaj, tik uz zvučnik iz kojeg dopiru ne baš najugodniji zvukovi. No, njih to nije uopće ometalo.

THE BOX je noćni klub u Soho-u koji je slavu stekao po vrlo eksplicitnim i rubnim burlesque i cabaret nastupima. Fotići su striktno zabranjeni, a ući unutra je gotovo pa nemoguća misija. Osim, ako znaš ljude koji znaju ljude. :)

NOTTING HILL / 20TH CENTURY THEATRE i MODE - su neka od mjesta koja sam obišla u sklopu 26 i polsatnog druženja s pjevačicom Ritom Orom, koja je nedavno u Londonu premijerno predstavila svoju novu kolekciju za adidas Originals. Tako smo prvo posjetili 20th Century Theatre, predivno malo kazalište koje je pretvoreno u restoran, gdje nas je 40-ak novinara i blogera iz cijeloga svijeta imalo priliku ćaskati s Ritom, fino papati i slušati odličan bend koji je svirao poznate pop hitove u vlastitom aranžmanu. Sutradan smo posjetili diskoteku Mode, također u Notting Hillu. Stari avion visi s plafona, prave orgulje se izdižu iz dj pulta, a ekipa kao da ju je sam Leigh Bowery oblačio prije izlaska.

TATE MUSEUM / SOUTH BANK - draž Londona je u tome što nema apsolutno nikakve šanse da ne pronađeš nešto za sebe. U Tate-u sam posjetila dvije velike izložbe - genijalnog ruskog umjetnika Kazimira Malevicha i mojeg omiljenog umjetnika Henrija Matissa koja me potpuno raspametila i poslije koje sam sebi dolazila šetajući južnom stranom Temze.

LONDONSKI PARKOVI su istinske oaze usred kojih čovjek može ručati, obaviti Pozdrav suncu, pa čak i 'ubiti oko', a da ga pritom nitko čudno ne gleda. A vjeverice su već toliko pitome da možete s njima baciti na šah.

CAMDEN nisam slučajno ostavila za kraj. O tom kultnom londonskom kvartu suvišno je išta pričati, tamo samo treba biti. Gledati. Disati. Upijati. A posebno vikendom kada je lijepo vrijeme i kada gomila preplavi market; sjedi se po mostovima uz kanale, jede se s nogu, tetovira se, pirsa se, cjenka se. Imali smo moj dragi fotograf Dorijan Kljun i ja oooooogromnu želju napraviti neki fashion editorial, ali bilo nam je milije pravo englesko pivo i fina klopica. Evo samo par fotkica koje su nastale na putu iz pub-a ka food marketu.

šilterica: adidas Originals by Rita Ora, majica: adidas Originals, jeans: Zara, cipele: Jeffrey Campbell
jakna: vintage / London, ruž: Illamasqua

Pogledajte i video koji, kao i fotografije, potpisuje Dorijan Kljun, a editirao ga je Danijel Tipura

Veliko hvala cijelom timu adidas Hrvatska. Bio je užitak raditi i provoditi se s vama!