LIJEP DIZAJN, DOBRA CIJENA...

Bračni par iz Zagreba svoje ručne satove plasira na svjetsko tržište

  • Autor: Jasna Ožanić
  • Zadnja izmjena 06.03.2016 18:59
  • Objavljeno 06.03.2016 u 18:59
  • +15
  • +12

Urban Watch

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Početkom 2010., bračni par iz Zagreba pokrenuo je brend ručnih satova koji dizajnom i kvalitetom mogu konkurirati na svjetskoj modnoj sceni. Projekt je već doživio predstavljanje na europskom i na tržištu SAD-a. Reakcije ljudi vrlo su pozitivne, što je između ostalog rezultat i vrlo pristupačnih cijena. Uskoro će biti predstavljena i nova kolekcija kojom će ćemo otići još korak dalje, s osmijehom najavljuju Antonija i Ivan, vlasnici brenda Urban Watch

Urban Watch rezultat je višegodišnjeg ulaganja znanja i iskustva ovog bračnog para, a danas je postao hrvatski brand koji se uspješno probija i na svjetska tržišta.

'Ideja o stvaranju brenda nešto je o čemu smo razmišljali dulje vrijeme, jer smo oboje ljubitelji lijepih i elegantnih satova. Početkom 2010. poduzeli smo prve korake i pokrenuli projekt te u vrlo kratkom vremenu uspješno organizirali proizvodnju. Nakon nekoliko kolekcija koje su prepoznali svjetski ljubitelji satova i širenja na tržište Europe i SAD-­a, shvatili smo da smo na dobru putu i da naša priča ima budućnost', pričaju Antonija i Ivan.

Kolekcije inspirirane svjetskim trendovima

Od samog početka ideja se kretala u smjeru da se naprave satove koji će istovremeno biti atraktivni i pristupačni ljudima.
'Zamisao je bila stvoriti proizvod koji će svojim dizajnom, kvalitetom i pristupačnim cijenama osvojiti svjetsko tržište. Urban Watch možete kupiti već od 540 kuna. Trenutačno u ponudi imamo 18 ženskih i dva muška modela satova iz posljednje kolekcije Paris. Nudimo i velik izbor kožnih narukvica u raznim bojama koje se mogu naručiti posebno, tako da kupci uz pametno kombiniranje mogu imati više različitih satova', objašnjavaju Antonija i Ivan.

Jednostavan dizajn i sama pomisao da je riječ o hrvatskom proizvodu privuklo je veliko zanimanje svjetskih partnera.

'Smatramo da je naša priča dovoljno atraktivna, a cijene naših satova vrlo konkurentne i zbog toga je Urban Watch jedina hrvatska marka satova koja se uspješno probila i na svjetsko tržište. Svaka nova kolekcija inspirirana je svjetskim trendovima i izaziva pozitivne reakcije publike koja je prepoznala jednostavan dizajn kao vjernog pratitelja svake modne kombinacije', smatraju Antonija i Ivan.

Možete uspjeti ako imate dobru ideju

Osim što svoje satove prodaju preko web-shopa, imaju i renomirane partnere iz Ujedinjenog Kraljevstva, Portugala i SAD-a koji su ovlašteni za predstavljanje brenda na svojim tržištima. To im je izuzetno drago, jer smatraju da je najvažnije da je svaki kupac zadovoljan.

'Od samog početka nailazimo samo na pozitivne reakcije jer ljudi znaju prepoznati vrijednost i kvalitetu. Svakome tko je jednom nosio Urban Watch, jasno je da se radi o kvalitetnom proizvodu koji zaslužuje ravnopravno stajati uz bilo koji svjetski brend. Kupci do sada nisu imali potrebe za nekakvim posebnim zahtjevima, ali spremni smo udovoljiti željama i onih najzahtjevnijih', napominju.
Svake se godine na tržištu pojave dvije nove kolekcije, a uskoro će jedna od njih biti i predstavljena.

'Svake godine dizajniramo dvije nove kolekcije proljeće/ljeto i jesen/zima kojima pratimo najnovije trendove na tržištu tako da svi naši satovi nailaze na odlične reakcije publike. Upravo smo završili s dizajnom nove kolekcije koju ćemo uskoro predstaviti', zaključuju Antonija i Ivan.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!