DIGITALNO ČAVRLJANJE

Viber objavio izvješće za 2023., u centralnom fokusu nove usluge i povezanost

31.01.2024 u 14:10

Bionic
Reading

Popularna aplikacija za dopisivanje tijekom prošle je godine uvela značajke poduprijete umjetnom inteligencijom, kao i novu funkciju Viber plaćanja

Rakuten Viber je objavio izvješće za 2023. u kojem nabraja ažuriranja i nove funkcije koje su korisnici diljem svijeta lani mogli iskusiti iz prve ruke. Tako je prvo spomenuta usluga Viber plaćanja za trenutni prijenos sredstava unutar aplikacije koja je, piše kompanija, u '2023. dosegla 1 milijun novčanika diljem svijeta'. Rakutenov fintech proizvod debitirao je u Hrvatskoj u kolovozu prošle godine i od tada je prošao kroz nekoliko poboljšanja s pokretanjem značajke grupnih plaćanja.

Tijekom 2023. godine Viber je isto tako osvježio korisničko sučelje, čineći ga lakšim za navigaciju i pristup medijskoj biblioteci. Prošle godine aplikacija je također lansirala pretražive Poslovne račune, omogućavajući korisnicima da otkriju poslovne subjekte i pronađu sve potrebne informacije o njima. Novi poslovni računi proširili su ekosustav Viber za poslovanje koji trenutno uključuje rješenja za oglašavanje (oglase, brendirane naljepnice i filtre) i napredna poslovna komunikacijska rješenja (poslovne poruke i chatbotove).

Viber za Poslovanje pomogao je brendovima u Hrvatskoj potaknuti interakciju s publikom, izgraditi svjesnost o brendu, generirati nove potencijalne klijente, povećati prodaju i ROI, njegovati lojalnosti potrošača i više. S godišnjim rastom od 45 posto u prosječnom mjesečnom broju prikaza oglasa, brendovi su prošle godine dobili veću vidljivost u aplikaciji. Dostavljene poslovne poruke za komunikaciju između brendova i korisnika porasle su za 37 posto na godišnjoj razini. 'Posebno ističemo da su konverzacijske poruke, namijenjene između ostalog podršci oko prodaje i prikupljanju povratnih informacija od kupaca, porasle gotovo 5 puta na godišnjoj razini. Transakcijske poruke, kao što su obavijesti o transakcijama i jednokratne lozinke, porasle su za 44 % na godišnjoj razini, a promotivne poruke, poput posebnih ponuda i popusta, porasle su za 14 % na godišnjoj razini', kažu iz Vibera.

Tijekom 2023. godine Rakuten Viber ojačao je svoj ekosustav superaplikacije predstavljanjem dodatnih značajki i usluga podržanih od strane velikih brendova. Među značajnim partnerstvima bila je integracija nagrađivanog AI suputnika, Kuki. Chatbot KUKI na Viberu ima preko 720 tisuća jedinstvenih pretplatnika koji su generirali preko 21,7 milijuna poruka.

'Tijekom proteklih trinaest godina, Rakuten Viber razvio je snažan ekosustav superaplikacije koja poboljšava komunikaciju korisnika i poslovnih subjekata, pri čemu su obje strane na dobitku,' izjavila je Cristina Constandache, glavna direktorica za prihode u Rakuten Viberu.