KAKO NA WEB

Upoznajte se s elementima za početak optimizacije za tražilice

13.06.2014 u 06:56

Bionic
Reading

Znate li što stručnjaci za internet marketing kažu na pitanje gdje je je najbolje sakriti leš? Na treću stranicu Googleovih rezultata pretraživanja - jer tamo nitko nikad ne gleda! Valja se, stoga, potruditi da vaš web ne završi tamo gdje nitko ne gleda i uložiti nešto truda u optimizaciju za tražilice, navodi blog 'Kako na web'

Većina toga što ćete napraviti da olakšate tražilicama da vas pronađu i indeksiraju, olakšat će surfanje i vašim posjetiteljima. Ovdje je kratki pregled zašto je optimizacija za tražilice važna, a u nastavku navodimo što trebate kako bi tražilice bolje i lakše čitale i razumjele vaš web.

Ako ste od koga čuli da treba zakupiti što više sličnih domena i na njih postaviti isti sadržaj, zaboravite na to. Ne samo da tražilice znaju prepoznati isti sadržaj i indeksirat će samo jedan, nego i Google to smatra spamom.


Znate što je to Flash? Nemojte ga koristiti. Webom u Flashu otežavate tražilicama da ga pretražuju, a trud bi trebao ići u suprotnom smjeru. Također, optimizirajte svoj web za mobile, odnosno neka vaša stranica bude responzivna. Ljudi danas guglaju s tableta i monitora, ako im se nakon klika na rezultatima pretraživanja stranica predugo učitava i loše izgleda – ugasit će je i prije no što se učita do kraja.

Svakako koristite metatagove i pazite na brzinu učitavanja, kao i optimizaciju fotografija te grafičkih elemenata.

Više detalja i cijelu listu od deset elemenata koje valja pratiti u optimizaciji za tražilice pogledajte na blogu 'Kako na web'