RAD OD KUĆE

Stigle nove sigurnosne značajke za Gmail i Google Meet, evo što trebate znati

22.07.2020 u 09:37

Bionic
Reading

Googleovi servisi Gmail, Meet i Chat dobili su niz sigurnosnih softverskih nadogradnji koje bi trebale omogućiti sigurniji rad od kuće

Za cjelokupni Gmailov eko-sustav uveden je novi standard Brand Indicators for Message Identification (BIMI). Taj bi standard velikim tvrtkama trebao omogućiti potvrdu autentičnosti e-pošte korištenjem protokola Domain Message Authentication Reporting (DMARC) kako bi mogle sigurnije slati korporativne logotipe e-mailom.

Nakon što e-mailovi prođu Googleu provjeru Gmail će početi prikazivati logotip kako bi korisnici mogli biti sigurni da e-pošta doista stiže izravno od te tvrtke, ne od prevaranata.

Ovaj pilot program bit će prvo testiran tijekom nekoliko nadolazećih tjedana s ograničenim brojem pošiljatelja te u suradnji s organizacijama Certification Authorities Entrust Datacard i DigiCert.

Ako se želite priključiti, možete početi tako što ćete prihvatiti DMARC (ako već dosad niste).

Veće ovlasti domaćinima video konferencija

Alat za video konferencije Google Meet tijekom nadolazećih tjedana dobit će nove sigurnosne značajke kako bi u razgovorima sudjelovale samo osobe koje ste pozvali. Isprva će biti dostupne privatnim korisnicima i vlasnicima korisničkih računa pri G Suite for Education.

O čemu se radi? Domaćini konferencija dobili su više mogućnosti kontrole i nadzora nad time tko može sudjelovati u konferencijama.

Izbace li nekog, ta se osoba više neće moći vratiti ako nije ponovno pozvana. Ukoliko domaćin izbačenoj osobi u više navrata ne odobri povratak ta će osoba biti automatski blokirana pa neće moći više slati zahtjeve.

Domaćini su također dobili nove mogućnosti zaključavanja virtualnih soba za sastanke, pomoću kojih mogu odrediti kako se netko može priključiti sastanku, kao i da sudionice i sudionici moraju izričito zatražiti dozvolu za sudjelovanje.

Na raspolaganju će im biti i mogućnost automatskog blokiranja svih anonimnih korisnika koji nisu logirani s korisničkim računom pri Googleu te alati za upravljanje interakcijama tijekom samog sastanka.

Primjerice, moći će odrediti tko može održati prezentaciju ili pričati tijekom sastanka, piše Tech Radar.