Hrvatska agrotehnološka tvrtka Agrivi sklopila je suradnju s Podravkom, najvećom domaćom prehrambenom kompanijom, kako bi unaprijedili digitalnu transformaciju Podravkine poljoprivredne proizvodnje, priopćili su iz Agrivija
U sklopu suradnje, Podravka je implementirala Agrivijev napredni softver za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom u svoje procese proizvodnje povrća i žitarica. Agrivijev softver omogućit će Podravki praćenje svih poljoprivrednih aktivnosti, od sjetve do žetve, uz potpunu vidljivost s polja u stvarnom vremenu.
Kako Agrivi navodi u priopćenju, njihovo digitalno rješenje će dodatno unaprijediti operativnu učinkovitost kroz praćenje aktivnosti na poljima i radnih procesa u stvarnom vremenu, povećati sljedivost i usklađenost s industrijskim standardima i regulatornim zahtjevima, te pružiti analitičke uvide za donošenje odluka temeljenih na podacima, što smanjuje rizike i povećava održivost proizvodnje.
'Podravka je sinonim za inovacije i kvalitetu, a našim partnerstvom dodatno učvršćujemo njihovu poziciju tehnološkog lidera u proizvodnji hrane u Hrvatskoj', izjavio je Matija Žulj, osnivač i direktor Agrivija. 'Ponosni smo što možemo podržati Podravku u ovom iskoraku prema održivoj i tehnološki naprednoj proizvodnji hrane, i ovim važnim partnerstvom potaknuti daljnju digitalizaciju poljoprivrede u Hrvatskoj.'
Primjena digitalnih rješenja danas je ključna zbog sve većih izazova s kojima se sektor suočava, od klimatskih promjena i ekstremnih vremenskih uvjeta, preko rastućih troškova proizvodnje i oscilacija tržišta. Digitalizacija je nužan preduvijet za budućnost industrije jer omogućuje sigurnu i održivu opskrbu hranom, u trenutnim izazovnim globalnim okolnostima, navode iz Agrivija.
'Ulaganja u digitalna rješenja omogućuju prehrambenim kompanijama da učinkovitije upravljaju proizvodnjom, bolje koriste resurse i smanje rizike povezane s nepredvidivim uvjetima poslovanja. Istodobno, digitalizacija omogućuje transparentnost i sljedivost u proizvodnim procesima, što je sve važnije za sigurnost hrane i povjerenje potrošača', ističe Žulj.