recept uspjeha za male poduzetnike

Promijenite ove tri stvari i vaš će posao zasigurno odmah krenuti nabolje, a osim što ćete više zaraditi, i vaši će zaposlenici biti zadovoljniji

  • Autor: L.P.
  • Zadnja izmjena 21.10.2019 13:38
  • Objavljeno 03.10.2019 u 08:32

Izvor: Profimedia / Autor: - / Wavebreak / Profimedia

Donosimo tri ključne stvari uz koje će se poslovanje vaše kompanije zasigurno poboljšati. Uvedete li u svoj biznis samo tri male promjene, uspjeh vam je garantiran

Najviše je mikropoduzetnika, tvrtki s manje od desetero zaposlenih: njih 102.764 ili 89,7 posto, malih je poduzetnika, onih koji zapošljavaju do 50 zaposlenih, 10.045 ili 8,8 posto, a srednjih je tvrtki, koje zapošljavaju između 50 i 250 zaposlenih, lani na tržištu bilo 1347.

Kod malih i srednjih poduzetnika, koji nemaju velike odjele što se bave, primjerice, samo ljudskim resursima ili financijama, glavni su izazovi marketing, ljudski resursi, sigurnost i komunikacija. Tu je i rad izvan ureda, koji zahtijeva obavezan pristup dokumentima i svim podacima kao da su u uredu te, obavezno, odličnu internetsku vezu na svim uređajima.

Evo kako podići produktivnost zaposlenih i timova:

Radno mjesto

Zahvaljujući internetu, laptopima, pametnim telefonima i aplikacijama koje nam na razne načine olakšavaju posao, radno mjesto današnjice više nije nužno vezano za određenu lokaciju. Raditi možemo iz bilo koje zemlje, s kauča ili iz aviona sve dok imamo kvalitetnu internetsku vezu i uređaj poput laptopa ili pametnog telefona. Uz Word, Excel i druge aplikacije koje nam omogućavaju pristup dokumentima bez obzira gdje se nalazili, s kolegama možemo raditi na projektima u realnom vremenu iako smo možda kilometrima daleko. Digitalizacija na taj način omogućuje zaposlenicima veću fleksibilnost u radu, racionalnije iskorištavanje vremena i bolju učinkovitost.

Tehnologija

Današnji biznis nezamisliv je bez interneta. Uz brzu i pouzdanu internetsku vezu, danas gotovo da nema granica po pitanju komunikacije i mogućnost za kolaboracijski rad. Cloud ili računarstvo u oblaku omogućuju da se poslovanje cijele tvrtke premjesti u virtualni prostor, u kojem mu se može pristupiti iz bilo kojeg kutka planeta te s bilo kojeg uređaja. Softver poput Officea također pruža opciju zajedničkog rada na jednom te istom projektu u realnom vremenu. U praksi to znači da vi i vaš kolega, iako se nalazite na suprotnim krajevima grada, možete zajednički pripremati dokument u Wordu, Excelu ili prezentaciju u PowerPointu, svatko na svojem računalu i u svojem prostoru.

Coworking

Coworking je koncept rada koji podrazumijeva da timovi imaju na raspolaganju infrastrukturu što im omogućava da zajedno rade bilo kada, bilo gdje i na kojim god uređajima im odgovara. Takav rad 'u oblaku' omogućuje sinergiju koja značajno podiže kvalitetu rada i učinkovitost. Različita cloud tehnološka rješenja omogućuju im rad na istim dokumentima i projektima. Istovremeno, svi dokumenti i datoteke sigurno su pohranjeni jer se stalno radi sigurnosni backup podataka. Osim što omogućuje bolje rezultate, takav rad značajno smanjuje troškova papira, pisača i sl.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!