NO, KAKO DALJE?

Pokemon Go u prvom mjesecu uprihodio preko 200 milijuna dolara

09.08.2016 u 08:00

Bionic
Reading

Analitička kompanija Sensor Tower navodi kako je mobilna igra Pokemon GO kroz App Store i Google Play uprihodila više od 200 milijuna dolara - i to samo u prvom mjesecu dostupnosti. Čini se kako je riječ i o dosadašnjem rekorderu, jer su neki od ranijih top naslova (2014. Candy Crush Soda Saga i ovogodišnji Clash Royale) u istom razdoblju ugrabili manje prihoda

Clash Royale, izdavača Supercell, stigao je u mobilne trgovine u ožujku. Posrijedi je igraći naslov za mobilne uređaje koji je s 10 milijuna preuzimanja diljem svijeta zabilježio najbrži rast. Za drugu točku usporedbe, Sensor Tower je uzeo vrlo popularni naslov Candy Crush Soda Saga, no i on je ostao u sjeni naslova Pokemon GO. Niantic je zahvaljujući Pokemonima u prvom mjesecu ugrabio sedam puta više prihoda od Kingove zarazne igre iz Candy Crush serije.

'Ovo ide u prilog ne samo činjenici da je Pokemon GO bez konkurencije po pitanju popularnosti, već i koliko su se prihodi hit naslova izmijenili u svega par godina', piše Sensor Tower. I dok Niantic polako širi dostupne zemlje za ovaj naslov i nada se stabilnom rastu i zaradi, u nekim zemljama je popularnost već drastično pala, a broj korisnika odustalih od igranja naslova koji gubi sve više značajki (umjesto da ih se dodaje) je sve veći.


Mnogi su se nadali da je riječ o naslovu s većom dubinom, no dok potencijala svakako ima, nekolicina kritičara Pokemon GO pogrdno naziva - 'Ingressom sa Pokemon grafikom'. Želi li Niantic nastaviti ovakvim tempom, svakako će morati iskoristiti i nešto više od popularnosti Pokemon franšize.