SERIES 12

Nova Panasonicova serija plazma televizora

25.11.2009 u 08:48

Bionic
Reading

Tvrtka Panasonic Professional Projectors and Displays Europe (PPDE) predstavila je prva tri modela plazmi iz serije 12. Namijenjeni prvenstveno tržištu digitalnog oglašavanja, za iznajmljivanje i prezentacije, ovi novi, veliki formati ekrana uključuju Panasonicovu NEO PDP tehnologiju kako bi ponudili dvostruku učinkovitost i poboljšanu kvalitetu slike unutar tanjeg i lakšeg ekrana

Prvi ekrani iz serije 12 dostupni su u modelima od 58, 65 i 85 inča i mogu biti namješteni horizontalno ili vertikalno pomoću jednostavnog sustava utora te su prilagodljivi velikom broju različitih funkcija ekrana. NEO PDP nudi rezoluciju slike u pokretu od 1.080 linija kako bi eliminirao zamagljivanje slike i omjer kontrasta od 40.000:1 ne bi li osigurao dublje nijanse crne boje i detaljniju, realističniju sliku. Vrhunske specifikacije slike osmišljene su kako bi bile dovoljno efektne da privuku pažnju prolaznika i sklonost onih oglašivača koji su prethodno bili razočarani nemogućnošću medija za digitalno oglašavanje da vjerodostojno reproduciraju sliku u okviru parametra pojedinih robnih marki.

'Predstavljanje serije 12 koja uključuje NEO PDP tehnologiju velik je korak u strategiji Panasonica usmjerenoj ka vodstvu na tržištu ekrana velikih formata', rekao je Enrique Robledo, Panasonic Plasma marketing menadžer za Europu, i nastavio: 'Profesionalno tržište zahtijeva sve veće ekrane za različite aplikacije, uključujući ekrane postavljene na javnim mjestima, kao i ekrane za prezentacije i događanja. Serija 12 zadovoljava potrebe tržišta za većim formatima ekrana koji su prihvatljivi za okoliš, ali također i fleksibilni, pouzdani i nude visoku kvalitetu slike koju zahtijevaju stručnjaci na području audiovizualnih medija.'

Komentirajući novi asortiman, Chris Mclntyre-Brown, Head of Professional IT & Imaging, FutureSource, rekao je: 'Predviđa se da će tržište za formate ekrana veće od 65 inča naglo rasti u nadolazećim kvartalima jer će gospodarstva ključnih zemalja izlaziti iz recesije, proizvodna efikasnost rušit će cijene, a korisnici će tražiti sve veće ekrane kako bi prenosili poruke, oglašavali, zabavljali i informirali. Digitalno oglašavanje će u svim svojim oblicima nedvojbeno biti ključni pokretač rasta u svojoj kategoriji, dok će i upotreba za prezentacijske svrhe porasti kako kompanije budu oslobađale svoje budžete kako bi nadoknadile uštede od protekle godine.'

Proizvodi serije 12 stanjeni su, te im je tako značajno smanjena težina, što olakšava prijevoz i postavljanje. Ekrani su razvijeni za 24-satnu upotrebu, nudeći čvrstu prednju ploču i životni vijek do 100.000 sati, što donosi uštedu novca kroz duži vremenski period. Serija 12 također nudi visok stupanj prilagodbe pomoću jednostavnog sustava utora koji omogućuje korisniku odabir modularne ploče kako bi osigurao odgovarajuću kombinaciju ulaza koji odgovaraju svakom programu. Prvi od modela iz serije 12 bit će dostupni na tržištu u studenom i prosincu.