Prvi korak Netflixovog ulaska u pretraživanje potaknuto umjetnom inteligencijom bit će putem beta testiranja na mobilnim uređajima
Streaming gigant je najavio veliko preuređenje svoje početne stranice, prvo redizajniranje otkako je predstavio svoju trenutnu početnu stranicu u studenom 2013.
Također će početi testirati pretraživanje pojačano umjetnom inteligencijom i vertikalni video feed sličan TikToku na mobilnim uređajima.
Iako u Netflixu tvrde kako je riječ o, barem u početku malim testovima koji neće biti dostupni svim korisnicma Netflixa, globalni razmjeri testova sugeriraju puno veći zahvat. Nova početna stranica premjestit će glavni izbornik s lijeve strane na sredinu stranice, slično konkurentskom Apple TV-ju.
Opisi sadržaja izgledat će kompaktnije, a preporuke će biti personaliziranije u stvarnom vremenu na temelju ponašanja pregledavanja i doba dana gledanja. Novi izbornik također će naglasiti više Netflixovih događaja uživo i ponuda igara, posebno za korisnike koji su naznačili preferenciju za takav sadržaj.
Netflix radi na novoj početnoj stranici od prošle godine. Trebala bi postati dostupnom u sljedećim tjednima i mjesecima.
Prvi korak Netflixovog ulaska u pretraživanje potaknuto umjetnom inteligencijom bit će putem beta testiranja na mobilnim uređajima. Korisnici će moći otkrivati sadržaj koristeći prirodne konverzacijske fraze poput Želim nešto smiješno i optimistično.
Netflix će početi testirati značajku vertikalnih videa za mobilne uređaje u sljedećim tjednima. Feed sličan TikToku sadržavat će isječke iz Netflixovih serija i filmova, nudeći korisnicima kratke uzorke sadržaja za pomicanje radi otkrivanja, s programiranjem jednim dodirom.
Netflix je ostvario rekordnu dobit tijekom proteklog tromjesečja. Za 14. svibnja zakazano je predstavljanje njihove ponude oglašivačima, piše CNN Business.