YouTube, čini se, neće biti primarna distribucijska platforma. Umjesto toga, projekti će biti prodavani tradicionalnim studijima i servisima za internetski streaming poput Netflixa
Google je pokrenuo novu inicijativu za filmsku i TV produkciju kako bi istražio projekte koje bi mogao financirati ili koproducirati.
Inicijativa, nazvana 100 Zeroes, višegodišnje je partnerstvo s Range Media Partners, tvrtkom za talente i produkcijskom kućom poznatom po svom radu na filmovima uključujući Potpuna nepoznanica i Duge noge.
Google nastoji povećati vidljivost i prihvaćanje svojih novijih ponuda, uključujući alate za umjetnu inteligenciju i prostorno računalstvo koji spajaju fizički i virtualni svijet, putem inicijative koja je prošle godine podržala marketing nezavisnog horor filma Kukavica, navodi se u izvješću koje citira Reuters.
Potez dolazi u trenutku kada se Hollywood suočava s višim troškovima nakon dvostrukog štrajka glumaca i pisaca 2023. godine, kao i s prijetnjom američkih carina na filmove snimljene u inozemstvu.
Google već ima partnerstvo s Range Media - prošli mjesec je najavio da će tvrtke surađivati tijekom sljedećih 18 mjeseci kako bi naručile filmove o umjetnoj inteligenciji. Prva dva filma iz ovog pothvata - pod nazivom Sweetwater i LUCID - trebala bi biti objavljena kasnije ove godine.
YouTube, čini se, neće biti primarna distribucijska platforma za radove 100 Zeroesa. Umjesto toga, projekti će biti prodavani tradicionalnim studijima i servisima za internetski streaming poput Netflixa. YouTube se upustio u proizvodnju originalnog programa 2016. godine pokretanjem YouTube Originals.
Projekt je zatvoren 2022. godine jer se YouTube vratio fokusu na videozapise koje generiraju korisnici i pojačao svoju ponudu kratkih videoisječaka u stilu TikToka putem platforme Shorts.