'Snapchat pruža direktnu i sirovu komunikaciju s fanovima u kojoj oni mogu prepoznati njezinu strast u svakodnevnom životu, njezin stvarni karakter i energiju kojom 'barata' i iza kulisa pozornice', rekla je pjevačica Lana Jurčević tijekom prvog SnapUpa
U zagrebačkom Hubu385 održan je SnapUp, prvi službeni susret snapchattera u Hrvatskoj koji je organizirala tvrtka Bamboo Lab.
Susret je obilježila panel rasprava koju je moderirao Ivan Brezak Brkan (Netokracija), a u njoj su, uz Ivu Soldo (Bamboo Lab), sudjelovala i pjevačica Lana Jurčević, koja je otkrila kako svakodnevno broji 15 tisuća pregleda na svojim videima.
Marijan Palić iz agencije Overtime Sports Marketing je govorio o korištenu Snapchata iz kuta sportskog marketinga te objasnio značenje koje ova aplikacija ima kada je u pitanju sport, dok su Ivana Ljubić i Ivan Josipović (ENTG) govorili o iskustvima stečenim tijekom prve oglašivačke kampanje na Snapchatu u Hrvatskoj.
Rasprava se zahuktala oko pitanja donosi li ova aplikacija veliki pomak u komunikaciji kakvu znamo danas te je li i zašto je Snapchat nova
velika mreža u svijetu, tijekom kojeg je Jurčević istaknula svoje iskustvo iz pozicije javne osobe.
'Snapchat pruža ono što nijedna aplikacija dosad nije uspjela omogućiti - direktnu i sirovu komunikaciju s fanovima u kojoj oni mogu prepoznati njezinu strast u svakodnevnom životu, njezin stvarni karakter i energiju kojom 'barata' i iza kulisa pozornice', rekla je Jurčević.
Panelisti su govorili o temama kao što su mjerljivost ove aplikacije te kako povećati broj pratitelja na istoj, koja se dobna skupina nalazi na Snapchatu, a dotaknuli su se i brendova koji su već odavno prepoznali utjecaj Snapchata.
SnapUp je, prema podacima organizatora, okupio stotinjak sudionika.