PROBUDILI SE IZ ZIMSKOG SNA

Kako vam se sviđa novi Yahoo Mail?

28.06.2017 u 12:41

Bionic
Reading

Iz pepela ostalog nakon cijele priče o Yahoou, pod američkim telekomom Verizon prvo se osvježio pripadajući mail servis posrnulog IT diva. Yahoo Mail sada je dizajnom i funkcionalnosti ugledao dašak 21. stoljeća, no veliko je pitanje može li se zadržati stare korisnike i privući nove...

Riječima višeg proizvodnog menadžera Shiva Shankara, Yahoo Mail je sada čišći, brži i moćniji. Noviteti bi trebali dobro doći za kakvih 225 milijuna mjesečno aktivnih korisnika servisa, no dizajn se čini toliko privlačnim da bi korisnika moglo biti još više. No, dizajn je jedna strana priče, a dva golema sigurnosna propusta pod Marissom Mayer ostavili su trag u povjerenju internauta...

Više od pola milijarde Yahoo korisnika je 2014. bilo zahvaćeno prvim sigurnosnim propustom, a godinu prije bilo ih je i preko milijardu. Sigurnosni tim Yahooa se navodno s vodstvom tvrtke borio mjesecima oko troškova kako bi mogli spriječiti dalje napade poput ovih. Da stvar bude gora, Yahoo je prije slanja obavijesti korisnicima o napadu čekao dvije godine. 

Na službenom blogu koji govori o Yahoo Mail novitetima Shankar se sigurnosnog aspekta nije dotaknuo, što je prava šteta. Solidan PR-ovski potez bio bi definitivno uvjeravanje korisnika kako su stvari danas kudikamo sigurnije. 

Bilo kako bilo, pored redizajna, Yahoo je uveo i mogućnost prikaza pretinca bez reklama, što će potrošače koštati 3,49 dolara (dvadesetak kuna) mjesečno tj. 34,99 dolara godišnje. 

Upoznajte potpuno novi Yahoo Mail Autor: Yahoo

Redizajn korisnicima pruža korištenje tema, uz drastično manje kaosa u prikazu. Tu je i integriranje emotikona, kao i mogućnost organiziranja prikaza email poruka ovisno o sadržaju (dokumenti, fotografije...). 

Yahoo se hvali kako novi Mail koristi niz najmodernijih web tehnologija kako bi iskustvo u radu s pretincem i porukama bilo brzo od trenutka kada se korisnik ulogira na servis. Kako bi istinski bili 'baš za svakoga', Yahoo se hvali i kako su integrirali NVDA i VoiceOver značajke za čitanje sadržaja slijepim i slabovidnim osobama, a tu su i opcije za one osjetljive na jačinu svjetla.