ZARONITE U WEB

Internet Explorer donosi web kao nijedan drugi preglednik

23.01.2014 u 18:15

Bionic
Reading

Već neko vrijeme Microsoft pokušava oživjeti svoj internetski preglednik i u segmentu korisnika koji su uobičajeno Internet Explorer koristili tek za preuzimanje nekog drugog preglednika. U sklopu toga su snimljene nove reklame i razvijena brojna web odredišta koja korisnike uranjaju u sadržaj kao nikad dosad

'Razmislite opet o tome kakav bi web mogao biti', navodi Microsoft u sklopu nove reklamne kampanje koja se oslanja na onu prijašnju 'Browser You Loved To Hate', a o kojoj je bilo riječi na stranicama Gadgeterije. Osim već ranije spominjane igre Hover, koju je kompanija oživjela nakon 18 godina za nostalgičare i ljubitelje interaktivnog weba, stigla je i hrpa novog sadržaja koji maksimalno iskorištava mogućnosti preglednika Internet Explorer 11:


Od sadržaja vezanog za zabavu i igre, preko onog dokumentarističkog, Microsoft želi prezentirati poglavlje weba koje tek treba zaživjeti u punom smislu te riječi. U promo videu su prikazane stranice koje koriste brojne interaktivne elemente koji idu mnogo dalje od samog prikaza videa na klik. Tako primjerice stranica Red Bull Rampage posjeduje trodimenzionalni prikaz terena po etapama, a moguće je gledati i pratiti snimljene trik-skokove i još mnogo toga.

Još jedna od stranica koje vrijedi izdvojiti je GlacierWorks: Everest, koja korisnike vodi na virtualnu ekspediciju najvišom planinom svijeta. Tu su još i The Hunger Games Explorer, Contre Jour koji potpuno iskorištava mogućnost upravljanja dodirom, kao i ostali koji se nalaze na stranici RethinkIE