TEHNO DOGAĐAJI

Interaktivne bajke odnijele glavnu nagradu na ovogodišnjem Hack It! hackathonu

29.10.2017 u 17:03

Bionic
Reading

U ranim popodnevnim satima ove nedjelje saznali smo pobjednike ovogodišnjeg hackathona Hrvatskog Telekoma Hack It!

Pozitivno razmišljanje stvara pozitivne ideje, a vikend-doza dobrih vijesti i inovacije stigla je s ovogodišnjeg hackathona Hrvatskog Telekoma. Hack It! je okupio ambiciozne timove koji su za stručni žiri u 24 sata morali sročiti i predstaviti ideju što će promijeniti način na koji komuniciramo.

Bogat nagradni fond

Motiv za uspjeh ove godine je, pored prilike za osobni i stručni rast, bogat nagradni fond. Najbolji tim čekala je nagrada od 30.000 kuna i pristup Deutsche Telekom Acceleratoru (hubu u Berlinu, Tel Avivu ili Krakovu), drugi je odšetao s 15.000, a treći je dobio utješnih 7.500 kuna.

Hackathon je službeno počeo u subotu u podne, a završio u nedjelju u ranim popodnevnim satima, kada su domišljati timovi nakon duge radne noći konačno predstavili svoja rješenja za komunikaciju budućnosti. Natjecateljima su, naglašavamo, na raspolaganju bile i najmodernije tehnologije današnjice, poput virtualne i srodne joj proširene stvarnosti.

Proširena stvarnost koja potiče na komunikaciju

Tim koji je koncept proširene stvarnosti podigao na novu razinu zagrebački je Team Tartle. Tročlana ekipa je žiriju i posjetiteljima predstavila interaktivnu bajku namijenjenu mlađim uzrastima. Aplikacija koristi proširenu stvarnost kako bi komunicirala s djetetom putem smartfona. Ona ga 'sluša' i, ovisno o ključnim riječima u okolini, stvara virtualne predmete i likove. Drugim riječima, aplikacija umjesto gotovog sadržaja, riječima jedne od autorica, vrši interakciju s djetetom i pomaže mu ispričati personaliziranu bajku.

'Ovo je projekt koji nastoji jednosmjerni medij (YouTube, na primjer) zamijeniti nečime što će najmlađe potaknuti da komuniciraju, a funkcionira praktički na svim pametnim uređajima s ugrađenim kamerama.' Inovativna ideja osvojila je najviše glasova žirija koji su pobjednicama uručili glavnu nagradu od 30.000 kuna te (s vremenom) priliku za pretvaranje projekta u komercijalni proizvod.

Svi natjecatelji doprinijeli su dobrom raspoloženju koje će, nadaju se organizatori, isti ili veći broj zainteresiranih privući na još veći i bolji Hack It! koji planiraju održati iduće godine. Kako je bilo na ovogodišnjem Hack It! hackathonu, pogledajte u našoj galeriji.

  • +17
Hack It! hackathon Hrvatskog Telekoma Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Hrvatski Telekom