DOBRI REZULTATI

Huawei očekuje rast od 10 posto godišnje

09.04.2013 u 13:45

Bionic
Reading

Kineska tvrtka je u 2012. zabilježila 220,19 milijardi juana (oko 209 milijardi kuna) prihoda od prodaje i neto dobit od 15,38 milijardi juana (oko 14,5 milijardi kuna). U sljedećih pet godina predviđa godišnju stopu rasta od 10 posto

'ICT industrija nastavit će rasti zahvaljujući novim mogućnostima koje dolaze iz računarstva u oblaku, BOYD (bring your own device - ponesi svoj uređaj) i Big Data trendovima, dok istovremeno pametni telefoni zamjenjuju osnovne modele. Huawei će zadržati svoj fokus na strategiju koja integrira i razvija poslovanje tvrtki unutar informacijske tehnologije te razvijati vrijednost za korisnike, uz održiv i učinkovit rast', rekao je Guo Ping, rotirajući predsjednik uprave Huaweija.

Huawei je ostvario snažan rast u sve tri poslove grupe. Poslovna grupa Carrier Network zadržala je vodeću poziciju s 160,1 milijardi juana (oko 151 milijardu kuna) prihoda od prodaje, što je povećanje od 6,7 posto u odnosu na prošlu godinu.

Poslovna grupa Enterprise nastavila je rasti na kineskom tržištu uz proširenje na međunarodnoj razini s 11,5 milijardi juana prihoda (gotovo 11 milijardi kuna) od prodaje, odnosno rast od 25,8 posto. Poslovna grupa Consumer zabilježila je globalni prihod od prodaje od 48,4 milijardi juana (gotovo 46 milijardi kuna), što je povećanje od 8,4 posto u odnosu na prošlu godinu.

Brzi rast u Europi, Bliskom istoku i Africi (EMEA regija) pridonio je rekordnom regionalnom prihodu od prodaje sa 77,4 milijardi juana (oko 73,4 milijarde kuna), što je povećanje od 6,1 posto.

U azijsko-pacifičkoj regiji, prihod od prodaje bio je 37,4 milijardi juana (oko 35,4 milijarde kuna), odnosno rast od 7,2 posto, a u Sjevernoj i Južnoj Americi 31,8 milijardi juana (oko 30,1 milijardu kuna), odnosno 4,3 posto više u odnosu na prošlu godinu. Huawei je postigao 73,6 milijardi juana (oko 69,8 milijardi kuna) prihoda iz Kine, što je povećanje od 12,2 posto u odnosu na prošlu godinu.

U 2012. Huawei je u istraživanje i razvoj (R&D) uložio oko 30,09 milijardi juana (oko 29,3 milijarde kuna) ili 13,7 posto od ukupnog prihoda od prodaje, a tvrtka ima ukupno 16 R&D centara i 28 zajedničkih inovacijskih centara u svijetu.

U budućnosti poslovna grupa Carrier Network želi biti prvi odabir svojih partnera, a vertikalnim integracijama i nastavkom ulaganja, Huawei će nastaviti održavati svoju vodeću poziciju u mrežnoj opremi. Ta će poslovna grupa također težiti operativnoj izvrsnosti oslanjanjem na mogućnosti koje se otvaraju u potražnji za profesionalnim uslugama, integraciji podatkovnih centara kod poslužitelja usluga i cloud usluga.

Poslovna grupa Enterprise usredotočit će se na razvoj partnerstva i pomaganje partnerima da unaprijede svoje poslovne sposobnosti te na pružanje najkonkurentnijih proizvode u segmentu računarstva u oblaku, rješenjima za podatkovne centre i skladištenje. Poslovna grupa Consumer i dalje ima cilj postati vodeći svjetski brand za pametne uređaje, priopćili su iz Huaweija.