GOOGLE CHROME

Dvjema novim reklamama Google cilja na osjećaje korisnika

  • Autor: B. R.
  • Zadnja izmjena 04.05.2011 12:28
  • Objavljeno 04.05.2011 u 10:13
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Osjećaji su karta na koju igraju brojne kompanije diljem svijeta kada promoviraju svoje proizvode. I Google se odlučio poslužiti tom provjerenom taktikom

Google Chrome nezaustavljivo grabi prema sve većem broju korisnika. Dok ostali igrači na tržištu, Internet Explorer i Firefox, već mjesecima bilježe pad udjela Googleov web preglednik bilježi samo pozitivni rast.

Dvjema novim reklamama Google želi privući još pokojeg korisnika, a u obje reklame u kompaniji su odlučili zaigrati na kartu emocija.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi