PROBOJ U AZIJU

Domaća IT tvrtka prodala softver velikoj azijskoj turističkoj agenciji

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 11.10.2018 15:54
  • Objavljeno 11.10.2018 u 15:54
Mate Kostovski (Lemax)

Mate Kostovski (Lemax)

Izvor: Lemax / Autor: Lemax

Najvećim ugovorom koji je Lemax potpisao od izlaska na globalno tržište dogovorena je implementacija koja će podržati rad više od 700 zaposlenika tvrtke Asian Trails s preko 4.000 partnera i osam tržišta

Lemax, IT tvrtka koja se bavi razvojem i prodajom softvera namijenjenog turističkim agencijama i turoperatorima na globalnom tržištu, potpisala je ugovor s Asian Trails, turističkom agencijom iz Tajlanda.

Najvećim ugovorom koji je Lemax potpisao od trenutka izlaska na globalno tržište dogovorena je implementacija koja će podržati rad više od 700 zaposlenika tvrtke Asian Trails s preko 4.000 partnera i osam tržišta koja zajednički pokrivaju gotovo trećinu stanovnika planete.

Asian Trails posreduje većinom aranžmana koji se ugovaraju u Hrvatskoj za turističke usluge u Kambodži, Kini, Indoneziji, Maleziji, Mjanmaru, Singapuru, Tajlandu i Vijetnamu.

tjedan svemira

Prošećite s nama Tehničkim muzejem i pogledajte najzanimljivije svemirske eksponate

Pogledaj galeriju
8

Tvrtka Lemax osnovana 1990. godine u Šibeniku, s podružnicom u Zagrebu, svoje djelovanje tvrtka započela je kreiranjem web stranica za turizam, prepoznavši potrebe lokalnog tržišta. U narednim godinama stvarali su se temelji za kompleksnije softversko rješenje usmjereno informatizaciji poslovnih procesa u turističkim agencijama koje je kreirao direktor Lemaxa Mate Kostovski sa svojim timom.

To je dovelo do razvoja cjelovitog rješenja iTravel softver s kojim je Lemax 2011. godine ušao na globalno tržište. Tvrtka je u 2017. godini ostvarila odgođene prihode u visini od 10,3 milijuna kuna, uz rast od 43 posto u odnosu na 2016. godinu. Zapošljava više od 60 djelatnika. Početkom godine rebrandirali su tvrtku, u sklopu čega je iTravel preimenovan u Lemax softver.

'Iako smo u početku pretežito poslovali prema modelu doživotne licence, opredijelili smo se za SaaS (software-as-a-service, softver kao usluga) što nas je izdvojilo na hrvatskom i donijelo nove korisnike na stranim tržištima.

Naš softver korisnicima - turističkim agencijama i turoperatorima - pomaže povećati efikasnost i prodaju. Uz upravljanje rezervacijskim procesom pokriva širok spektar aktivnosti te specijalizirane module za marketing, prodaju, računovodstvo, financije te logistiku', istaknuo je Kostovski.

Lemax danas ima više od 120 korisnika na svim kontinentima, osim Antarktike, pokrivajući kompanije veličine od 20 do preko 600 zaposlenika. Tvrtka je u stopostotnom hrvatskom vlasništvu. Planiraju izdvojiti osam do 10 milijuna eura za prijelaz na moderniju arhitekturu, najviše na izdvajanje monolitne aplikacije u mikroservise (refaktoring).

'Mišljenja smo da će u budućnosti većina softvera na tržištima nuditi sličan set funkcionalnosti, a komparativna prednost bit će razina usluge koja će se nuditi korisnicima', rekao je Kostovski.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi