TAKVI SU ROKOVI

Aplikaciju za ZET-ove tramvaje vjerojatno nećemo vidjeti prije ljeta

19.01.2018 u 09:58

Bionic
Reading

Rok za dovršenje i isporuku aplikacije je polovica ove godine, nakon čega u ZET-u trebaju donijeti odluku kad će ju upogoniti, doznali smo iz King ICT-a koji radi aplikaciju

Iz Zagrebačkog električnog tramvaja aplikaciju za pametne telefone su tportalu najavili u svibnju prošle godine, kad su potvrdili kako ne namjeravaju vratiti mogućnost plaćanja javnog prijevoza SMS-om. 

  • +30
Zagreb Izvor: tportal.hr / Autor: tportal

Krajem prošle godine potvrđeno je kako je aplikacija u razvoju te najavljeno kako će ju biti moguće koristiti ne samo za kupovinu jednokratnih i dnevnih karata, već i za dopunu mjesečnih, između ostalog. Aplikaciju navodno neće biti moguće zlorabiti kao što je bio slučaj s SMS plaćanjem.

Posao vrijedan 1,8 milijuna kuna javnim je natječajem dobila tvrtka King ICT, pa smo ih upitali kad možemo očekivati novu ZET-ovu aplikaciju?

Dosad sve prema planu

'Prema ugovornim obvezama, rješenje naručitelju trebamo isporučiti do polovice 2018. godine. O dostupnosti rješenja građanima odlučuju u ZET-u. Razvoj se odvija prema planu i u skladu sa zahtjevima naručitelja', rekao je tportalu Petar Karabatić iz odnosa s javnošću te tvrtke. 

Rješenje koje razvijaju u King ICT-u proširit će ZET-ov postojeći sustav automatske naplate prijevoza. To uključuje nadoplatu korisničkih računa putem bankovnih kartica, kupnju i produljenje postojećih pretplatničkih kupona, pregled stanja računa i kontrolu troškova te upravljanje osobnim postavkama. Uz izdanja aplikacije za Android i iOS, u razvoju je i web portal koji će također omogućavati navedene funkcionalnosti.   

U izradu aplikacije su uključeni razvojni inženjeri, grafički dizajneri, poslovni analitičari, projektni menadžeri i drugi stručnjaci iz Sektora softverskih rješenja King ICT-a, uz stalnu suradnju i komunikaciju s projektnim timom ZET-a.